فیلمبرداری فصل نخست سریال Peacemaker به پایان رسید

13 July 2021 - 19:12

جیمز گان با استفاده از صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری فصل نخست سریال مورد انتظار و ابرقهرمانی Peacemaker به پایان رسیده است.

جیمز گان (James Gunn)؛ کارگردان مطرح و پر مشغله سینما و تلویزیون، ساعاتی قبل و از طریق صفحه توییتر خود اعلام کرد که روند فیلم‌برداری فصل نخست سریال ابرقهرمانی پیس‌میکر یا صلح‌طلب (Peacemaker)، به پایان رسیده است.

گان در توییت خود نوشت:

پس از ۱۳۱ روز تلاش، فیلم‌برداری فصل نخست #پیس‌میکر به پایان رسید. کمتر از یک سال قبل بود که ایده خام این سریال رو به مسئولین شبکه HBO دادم و اکنون، یعنی ۱۱ ماه پس از اون روز، هشت قسمت فوق‌العاده داریم.

باید به تمام تیم بازیگری و اعضای پشت صحنه بگم که دوستتون دارم و خیلی ازتون ممنونم که با تمام وجود، برای ساخت این سریال تلاش کردید.

در سریال پیس‌مِیکر که براساس شخصیتی ابرقهرمانی با همین نام ساخته شده است، جان سینا (John Cena) به بازی در نقش نخست پرداخته است. سینا در فیلم مورد انتظار جوخه انتحار (The Suicide Squad)؛ دیگر ساخته جیمز گان نیز، در این نقش بازی کرده است.

این سریال، داستان یک قاتل بی رحم را نشان می‌دهد که برای به دست آوردن صلح، حاضر به انجام هر کاری است. گان از این شخصیت به عنوان یک ابرقهرمان و یک ابرشرور نام برده است.

گان وظیفه نویسندگی هر هشت قسمت سریال را بر عهده داشت است و علاوه بر قسمت نخست، وظیفه کارگردانی ۵ قسمت دیگر آن را نیز عهده دار بوده است. جودی هیل (Jody Hill‎)، برد اندرسون (Brad Anderson‎) و رزمری رودریگز (Rosemary Rodriguez)، ۳ قسمت دیگر را کارگردانی کرده‌اند.

به غیر از سینا، بازیگران دیگری چون فردی استروما (Freddie Stroma‎)، دانیل بروکس (Danielle Brooks‎) و رابرت پاتریک (Robert Patrick)، دیگر بازیگران این سریال هستند.

لازم به ذکر است که شبکه HBO هنوز زمان انتشار فصل نخست این سریال که اسپین‌آفی از فیلم جوخه انتحار محسوب می‌شود را، اعلام نکرده است. احتمالا این سریال در اوایل سال آینده میلادی، منتشر خواهد شد.

منبع: توییتر جیمز گان

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.