اولین تصویر رسمی از سریال ابرقهرمانی Hawkeye + زمان پخش

29 July 2021 - 21:45
اولین تصویر رسمی از سریال ابرقهرمانی Hawkeye + زمان پخش

لحظاتی قبل، نخستین تصویر رسمی از سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار Hawkeye با بازی جرمی رنر و هیلی استاینفلد منتشر و زمان آغاز پخش آن نیز مشخص شد.

مجله EW، نخستین تصویر رسمی را از جدیدترین ساخته مارول، یعنی سریال ابرقهرمانی و بسیار مورد انتظار هاکای (Hawkeye‎) را منتشر کرد.

در این سریال، جرمی رنر (Jeremy Renner) به مانند فیلم‌های مجموعه انتقام جویان، در نقش ابرقهرمانی به نام کلینت بارتون (Clint Barton) یا همان هاکای بازی کرده است و هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) نیز در نقش کیت بیشاپ (Kate Bishop)؛ سومین شخصیت دنیای کمیک‌ها که نام هاکای را برای خود انتخاب کرده است، بازی کرده است.

در تصویر منتشر شده توسط این مجله، شخصیت هاکای را در حال صحبت با یک کماندار جوان که همان شخصیت کیت بیشاپ است، مشاهده می‌کنیم.

رنر درباره این سریال و شخصیت کیت بشیاپ ، به این مجله گفت:

کیت یه دختر ۲۲ ساله هستش که شدیدا طرفدار شخصیت هاکای هستش. این دختر چون طرفدار سرسخت هاکای هستش، شدیدا روی اعصاب هاکای هست اما در عین حال، شخصیت دلنشینی داره.

رابطه این دو از این نقطه شروع می‌شه اما مشکل بزرگ کلینت، ورود کیت بیشاپ به زندگیش و مشکلات و دردسرهایی هست که کیت با خودش وارد زندگی کلینت می‌کنه.

شخصیت کیت بیشاپ، نخستین بار در مجموعه کمیک‌هایی که در اوایل هزاره سوم میلادی منتشر شدند و به عنوان عضوی از گروه انتقام‌جویان جوان؛ به دنیا معرفی شد.

در دنیای کمیک‌ها، زمانی که کیت معرفی شده بود، شخصیت هاکای جان خود را از دست داده بود اما در کمیک‌های بعدی، هاکای زنده شده و به عنوان استاد، در کنار کیت قرار گرفت و به مبارزه با دشمنان پرداخت.

جرمی رنر در ادامه صحبت‌های خود، می‌گوید که وی نیز به مانند شخصیتش، سعی کرده تا هرچه که از ساخت فیلم‌های بزرگ و ابرقهرمانی می‌داند، به استاینفلد آموزش دهد:

از همون اول، این وظیفه من بود و سعی می‌کردم ازش محافظت کنم و بهش نحوه ساخته شدن اینجور فیلم‌ها و زندگی ابرقهرمان‌ها و مسائل این چنینی رو، یاد بدم.

هدفم، محافظ از هیلی بود چون در این فیلم شاهد صحنه‌های فیزیکی و اکشن زیادی هستیم. اون یه بازیگر و انسان فوق‌العاده هستش و مشتاق دیدن توانایی‌هاش و کارهایی که کرده (در این سریال)، هستم.

اما مجله EW علاوه بر انتشار نخستین تصویر از این سریال، زمان انتشار آن را نیز اعلام کرد. براساس گفته این مجله، قسمت نخست سریال هاکای قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) و از طریق شبکه دیزنی پلاس، منتشر شود.

همچنین این مجله اعلام کرد که پس از پخش قسمت نخست این سریال در آن تاریخ، سایر قسمت‌های آن نیز به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه، منتشر خواهند شد.

نخستین تصویر رسمی از سریال مورد انتظار و ابرقهرمانی هاکای

نخستین تصویر رسمی از سریال مورد انتظار و ابرقهرمانی هاکای

منبع: مجله EW

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • علی says:

    سلام. من برای نویسندگی تو سایتتون بهتون ایمیل زدم میشه بررسی کنید