برایان کرانستون به فیلم جدید وس اندرسون پیوست

18 August 2021 - 09:06
فیلم جدید وس اندرسون

برایان کرانستون به همراه چندین بازیگر دیگر به فیلم جدید وس اندرسون پیوست.

برایان کرانستون (Bryan Cranston)، هوپ دیویس (Hope Davis)، جفری رایت (Jeffrey Wright) و لیو شرایبر (Liev Schreiber) به جمع بازیگران جدیدترین فیلم وس اندرسون (Wes Anderson) اضافه شدند. فیلمبرداری این فیلم که هنوز عنوان آن نامشخص است، در حال حاضر در اسپانیا در جریان است.

علاوه بر بازیگران نام‌برده در بالا، چندین بازیگر که از بازیگران همیشه حاضر در فیلم‌های وس اندرسون هستند، شامل آدرین برودی (Adrien Brody)، بیل موری (Bill Murray)، جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman) و تیلد سوئینتن (Tilda Swinton) نیز در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

علاوه بر اینها، تام هنکس (Tom Hanks) و مارگو رابی (Margot Robbie) نیز اخیرا به این پروژه بدون عنوان اضافه شدند. اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) نیز که در انیمیشن جزیره سگ‌ها (Isle of Dogs) با وس اندرسون همکاری داشته، در این فیلم نیز با این کارگردان همکاری خواهد کرد. روپرت فریند (Rupert Friend) نیز به تازگی به لیست بلند بالای بازیگران این فیلم اضافه شده است.

وس اندرسون کارگردانی این فیلم را در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز خودش قلم زده است. با این وجود، تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد داستان و موضوع فیلم در دست نیست ولی کاملا مشخص است که وس اندرسون لیست بلند بالایی از بازیگران بزرگ را در این فیلم گرد هم آورده که نسبت به دیگر آثار او بسیار جاه‌طلبانه‌تر است.

انتظار می‌رود که فیلمبرداری این فیلم در ماه آینده میلادی به اتمام برسد. قبل از این نیز، جدیدترین اثر وس اندرسون به نام گزارش فرانسوی (The French Dispatch) قرار است در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ به اکران دربیاید.

این فیلم، اولین همکاری بین هوپ دیویس و وس اندرسون را رقم خواهد زد. برایان کرانستون نیز قبلا در انیمیشن جزیره سگ‌ها با اندرسون همکاری داشته اما این اولین باری است که او در جلوی دوربین این کارگردان حضور پیدا خواهد کرد. جفری رایت و دیو شرایبر نیز در فیلم گزارش فرانسوی با این کارگردان همکاری داشتند.

جفری رایت اخیرا صداپیشگی کاراکتر واچر در سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر …؟ (What If…?) محصول استودیو مارول را برعهده داشته است. علاوه بر این، او در فیلم جیمز باند به نام زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) که پاییز امسال اکران می‌شود، حاضر است. فیلم بتمن (The Batman) که او نقش جیمز گوردون را در آن ایفا می‌کند نیز در مرحله پساتولید قرار دارد و قرار است اوایل سال ۲۰۲۲ اکران شود. دیو شرایبر نیز در حال حاضر در حال فیلمبرداری فیلم ری داناوان (Ray Donovan) است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.