ریدلی اسکات قصد ساخت فیلم موزیکال و وسترن دارد

11 September 2021 - 12:54
ریدلی اسکات

ریدلی اسکات اظهار داشته که به دنبال ساخت فیلمی متفاوت است.

ریدلی اسکات، سابقه بسیار پررنگ و جذابی از خود به جای گذاشته است. او فیلم آینده‌نگرانه بلید رانر (Blade Runner) را خلق کرده و کشور رم در قرن دوم میلادی را در فیلم گلادیاتور (Gladiator) بازآفرینی کرده است. با این حال، او تاکنون برخی موارد را امتحان نکرده و به دنبال آن است تا آن را تغییر بدهد.

ریدلی اسکات قبلا فیلمی در ژانر موزیکال یا وسترن کارگردانی نکرده است و ظاهرا به دنبال آن است تا فیلمی در این ژانرها بسازد. در کنفرانس مطبوعاتی فیلم جدیدش به عنوان آخرین دوئل (The Last Duel) در جشنواره فیلم ونیز، ریدلی اسکات اظهار داشت که او به دنبال پروژه‌هایی است که تشابهی با سبک کارهای قبلی او نداشته باشند. او می‌گوید:

من به دنبال کار در زمینه‌ها و موضوعاتی هستم که قبلا آنها را انجام نداده‌ام. من به طور مداوم به دنبال چیزی هستم که متفاوت و تازه باشد. من قبلا فیلمی با ژانر موزیکال یا وسترن کارگردانی نکرده‌ام، بنابراین، اکنون به دنبال آن هستم تا فیلمی در این ژانرها بسازم.

ظاهرا ریدلی اسکات برای ساخت فیلمی موزیکال بسیار مشتاق و جدی است و فیلم‌های اینطور چیزها (All That Jazz) و کلوب (Cabaret) از جمله فیلم‌های مورد علاقه او هستند.

فیلم آخرین دوئل با بازی جودی کامر (Jodie Comer)، مت دیمون (Matt Damon)، بن افلک (Ben Affleck) و آدام درایور (Adam Driver) است. فیلم‌نامه فیلم آخرین دوئل را مت دیمون و بن افلک به همراه نیکول هولوفسنر قلم زده‌اند. فیلم آخرین دوئل قرار است تا در تاریخ 15 اکتبر سال 2021 بر روی پرده سینماها اکران گردد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.