سریال Penguin ساخته می شود

14 September 2021 - 09:23
فیلم The Batman

سریال Penguin نسخه فرعی فیلم The Batman در حال توسعه است.

پروژه‌های سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس از دنیای دی‌سی در حال بزرگتر شدن است. قرار است یک سریال نسخه فرعی از فیلم بسیار مورد انتظار بتمن (The Batman) ساخته شود. این سریال نسخه فرعی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و بر روی کاراکتر پنگوئن تمرکز دارد.

پنگوئن، یکی از دشمنان بتمن و شروران فیلم بتمن است که نقش او را کالین فارل (Colin Farrell) بازی می‌کند. البته هنوز کالین فارل برای بازآفرینی این نقش در این سریال قراردادی به امضا نرسانده است.

هنوز جزییات بیشتری در مورد این پروژه اعلام نشده است. بنابر گزارش‌ها، سریال پنگوئن به داستان سرآغاز امپراتوری جنایت‌کارانه ازوالد کابلیپات ملقب به پنگوئن خواهد پرداخت که شبیه به فیلم صورت زخمی (Scarface) خواهد بود. هنوز بازیگری برای حضور در این سریال تایید نشده است اما این طور به نظر می‌رسد که مذاکراتی با کالین فارل برای نقش‌آفرینی دوباره این نقش شده است.

لورن لیفرانک (Lauren LeFranc) که قبلا در سریال ضربان (Impulse) و ماموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D.) همکاری داشته است، قرار است داستان سریال پنگوئن را قلم بزند. این سریال عملا دومین سریالی است که بر اساس فیلم بتمن خواهد بود، فیلمی که هنوز بر روی پرده سینماها اکران نشده است.

قبلا خبر ساخت سریالی پیش‌درآمد در مورد فساد اداره پلیس شهر گاتهام منتشر شده بود و جو بارتون (Joe Barton) قرار است مدیر اجرایی این سریال باشد. دیگر سریال‌های در حال تولید سرویس اچ‌بی‌او مکس از دنیای دی‌سی نیز شامل نسخه فرعی فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) به نام پیس‌میکر (Peacemaker)، سریال بت‌گرل (Batgirl) و سریال بلوبیتل (Blue Beetle) است.

مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی فیلم بتمن را بر عهده دارد و طرفداران انتظار بسیار زیادی برای این فیلم دارند. مت ریوز قرار است یکی از تهیه‌کنندگان سریال پنگوئن باشد. اگر ساخت این پروژه قطعی باشد، پس خبرهایی از آن در رویداد دی‌سی فن‌دام منتشر خواهد شد.

رویداد دی‌سی فن‌دام قرار است در ماه اکتبر 2021 برگزار شود و همچنین انتظار می‌رود که تریلر جدیدی از فیلم بتمن در تاریخ 16 اکتبر در همین رویداد عرضه شود. فیلم بتمن قرار است در تاریخ 4 مارس سال 2022 بر روی پرده سینماها اکران گردد.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.