نسخه بازسازی شده‌‌ای از فیلم The Bodyguard ساخته می‌شود

16 September 2021 - 11:39
The Bodyguard

وب‌سایت ورایتی به‌تازگی تائید کرده که کمپانی برادران وارنر قصد دارد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ای را از فیلم «بادیگارد» بسازد.

فیلم The Bodyguard، یکی از فیلم‌های بسیار پرفروش کمپانی برادران وارنر در سال ۱۹۹۲ محسوب می‌شود. از بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به ویتنی هیوستون (Whitney Houston) و کوین کاستنر (Kevin Costner) اشاره کرد.

فیلم‌نامه نسخه بازسازی شده این فیلم را فیلم‌نامه‌نویس مطرحی با نام متیو لوپز (Matthew Lopez) به قلم درخواهد آورد. از کارهای قبلی این فیلم‌نامه‌نویس می‌توان به فیلم مهیج Inheritance در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد.

به غیر از این اطلاعات، تا به حال جزئیات دیگری از این پروژه منتشر نشده است.

داستان فیلم اصلی The Bodyguard، درباره مأمور مخفی با نام فرانک فارمر می‌باشد که وظیفه محافظت از خواننده‌‌‌ای با نام ریچل مارون را بر عهده گرفته است.

با وجود این‌که منتقدین این فیلم را در سال ۱۹۹۲ به باد انتقاد گرفته‌اند ولی آهنگ‌های حاضر در آن، تبدیل به پرفروش‌ترین موسیقی‌های متن حاضر در یک فیلم شده است.

حتی برخی از این آهنگ‌ها نیز، در رتبه‌ی اول بهترین آهنگ‌های حاضر در آن زمان قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال می‌توان به آهنگ I Will Always Love You اشاره کرد که توانسته موفقیت بسیاری را برای این فیلم کسب کند.

علاوه بر این، برخی از آهنگ‌های حاضر در این فیلم نیز نامزد دریافت جایزه اسکار (در بخش بهترین آهنگ‌های اورجینال یک فیلم) شده‌اند.

همچنین این فیلم در مراسم جوایز تمشک طلایی (جایزه‌ای برای شناخت بدترین فیلم‌ها است) سال ۱۹۹۲ نیز در هفت بخش از جمله بدترین فیلم و بدترین بازیگر (برای ویتنی هیوستون) نامزد دریافت جایزه شده است.

همان‌طور که گفته شد فیلم The Bodyguard از لحاظ تجاری، بسیار موفق ظاهر شده است. این فیلم با بودجه ساخت ۲۵ میلیون دلاری، توانسته فروشی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار را در باکس آفیس تجربه کند.

فیلم‌نامه‌ی ‌نسخه اصلی The Bodyguard را فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده‌ای با نام لارنس کاسدان (Lawrence Kasdan) به قلم درآورده است. او قرار است در تولید نسخه بازسازی شده این فیلم نیز نقش داشته باشد چرا که از قرار معلوم لارنس کاسدان یکی از تولیدکنندگان حاضر در این پروژه خواهد بود.

از دیگر تولیدکنندگان نسخه بازسازی شده فیلم The Bodyguard، می‌توان به دان لین (Dan Lin) و جاناتان ایریش (Jonathan Eirich) اشاره کرد.

فیلم‌نامه‌نویس این پروژه یعنی متیو لوپز علاوه بر این فیلم، با کمپانی آمازون نیز قرارداد بسته تا فیلم‌نامه یکی از فیلم‌های این کمپانی را نیز به قلم درآورد. از دیگر پروژه‌های آینده این فیلم‌نامه‌نویس، می‌توان به فیلم Leading Men با تولیدکنندگی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) اشاره کرد.

این پروژه از سال ۲۰۱۱ تا به حال در مرحله توسعه قرار داشته است. در طول این سال‌ها، بازیگران بسیاری برای بازی در آن در نظر گرفته شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، کاردی بی (Cardi B)، کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) اشاره کرد.

با این حال هنوز بازیگری برای بازی در این فیلم انتخاب نشده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.