تیزر فصل دوم سریال Bridgerton منتشر شد

26 September 2021 - 07:59
سریال Bridgerton

کمپانی نتفلیکس اولین تیزر رسمی از فصل دوم سریال Bridgerton را منتشر کرده است.

کمپانی نتفلیکس در طی رویداد تودوم، تیزری برای فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) منتشر کرده است. در طی رویداد تودوم، تریلر، تصاویر و کلیپ‌هایی از بیش از صد سریال، فیلم و دیگر آثار کمپانی نتفلیکس ارائه شده است.

هنوز تاریخ پخشی برای فصل دوم سریال بریجرتون مشخص نشده است اما مطمئنا این سریال در اوایل سال 2022 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

فصل دوم سریال بریجرتون با بازی جاناتان بیلی (Jonathan Bailey) در نقش پسر ارشد آنتونی بریجرتون و نیکولا کوگلان (Nicola Coughlan) در نقش پنولوپه فیدرینگتون است. بازیگرانی جدیدی که قرار است در فصل دوم سریال حضور داشته باشند نیز شامل سایمون اشلی (Simone Ashley) در نقش کیت شارما و چاریترا چاندران (Charithra Chandran) در نقش ادوینا شارما است.

فصل دوم سریال بریجرتون بر اساس دومین رمان از مجموعه رمانی عاشقانه به نام قائم مقامی که مرا دوست داشت (The Viscount Who Loved Me) نوشته جولیا کویین (Julia Quinn) است. این رمان، داستان فرزند ارشد آنتونی بریجرتون را دنبال می‌کند که به دنبال آن است تا به خوبی ازدواج کند. اگر سریال روند رمان را در پیش بگیرد، پس آنتونی ابتدا رابطه‌ای با ادوینا شارما برقرار می‌کند اما به سرعت متوجه می‌شود که دوست دارد تا با خواهر او یعنی کیت ازدواج کند.

دیگر بازیگران فصل دوم سریال بریجرتون نیز شامل فیبی داینوور (Phoebe Dynevor)، روث جمل (Ruth Gemmell)، کلاودیا جسی (Claudia Jessie)، لوک نیوتون (Luke Newton)، لوک تامپسون (Luke Thompson)، پولی والکر (Polly Walker)، ادجوا اندوه (Adjoa Andoh)، گولدا راشوول (Golda Rosheuvel)، هریت کینز (Harriet Cains)، بسی کارتر (Bessie Carter) و جولی اندروز (Julie Andrews) است.

کریس ون دوسن (Chris Van Dusen) قرار است مدیر اجرایی فصل دوم سریال بریجرتون باشد. در حال حاضر، سریال بریجرتون برای فصل سوم و چهارم تمدید شده است و فصل دوم سریال قرار است در زمانی در سال 2022 بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد. در زیر می‌توانید تیزر منتشر شده برای این فصل از سریال بریجرتون را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود تیزر فصل دوم سریال بریجرتون با کیفیت عالی (1080)

دانلود تیزر فصل دوم سریال بریجرتون با کیفیت خوب (720)

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.