واکین فینیکس از فیلم Joker 2 می گوید

7 October 2021 - 13:17
فیلم Joker

واکین فینیکس در مصاحبه جدید خود اعلام کرده که آماده حضور در فیلم Joker 2 است.

فیلم جوکر (Joker) در سال 2019 به اکران درآمد و توانست یک جایزه اسکار بدست بیاورد. این فیلم همچنین توانست در گیشه از مرز یک میلیارد دلار عبور کند و به پر فروش‌ترین فیلم با رده سنی R تاریخ سینما تبدیل شود.

در همان سال‌ها و به دنبال اکران و موفقیت فیلم جوکر، صحبت‌هایی در مورد ساخت دنباله‌ای برای آن پخش شده بود. علاوه بر این، گزارش‌هایی نیز مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر و دی‌سی به دنبال تاد فیلیپس (Todd Phillips) برای کارگردانی فیلم‌های دیگری از ابرشروران دی‌سی هستند، منتشر شده بود. البته این گزارش‌ها بعدا توسط خود این کارگردان رد شده بود.

حال، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در مصاحبه اخیر خود مستقیما به فیلم جوکر 2 اشاره کرده و اظهار داشته که هنوز هیچ برنامه‌ای برای ساخت این فیلم در جریان نیست اما او برای حضور دوباره در نقش جوکر آماده است.

واکین فینیکس که در حال تبلیغ برای فیلم جدیدش به عنوان بیا بیا (Cmon Cmon) به کارگردانی مایک مایلز (Mike Mills) بوده است، به شایعات مربوط به فیلم جوکر 2 پرداخته است. واکین فینیکس اظهار داشته که همیشه صحبت‌هایی در مورد گسترش داستان آرتور فلک ملقب به جوکر و بررسی بیشتر داستان خاستگاه او وجود داشته است. او در این رابطه اظهار داشته است:

من نمی‌دانم. هر گاه فیلمبرداری فیلم شروع شود، آن موقع مطمئن هستم که فیلم در حال ساخت است. این کاراکتر، فرد جالبی است. چیزهای زیادی می‌توان در مورد این کاراکتر انجام داد. همچنین، چیزهای بسیاری برای بررسی در مورد این کاراکتر وجود دارد. اما اینکه آیا فیلم دوم جوکر ساخته می‌شود؟ من هنوز نمی‌دانم.

فیلم جوکر به نحوی به پایان رسید که می‌تواند به روشی بسیار جالب در دنباله آن ادامه پیدا کند. نکته جالب توجه در مورد این فیلم، این است که این جوکر، با دیگر جوکرها متفاوت است. او یک ابرشرور و دشمن بتمن نیست بلکه قهرمانی مردمی به شمار می‌رود. او تنها کسی بود که واقعیت را بر زبان آورد و در مقابل برگزیده‌های شهر گاتهام ایستادگی کرد.

هنوز هیچ تاییدی در مورد ساخت فیلم جوکر 2 وجود ندارد اما مطمئنا ساخت این فیلم بسیار هیجان‌انگیز است. اینکه واکین فینیکس به نقش‌آفرینی دوباره این نقش مشتاق است، خودش می‌تواند امیدی برای ساخت این فیلم باشد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.