ویدیویی تازه از فیلم Eternals منتشر شد

12 October 2021 - 15:57
فیلم Eternals

ویدیوی جدیدی از فیلم Eternals منتشر شده که نشان می‌دهد این فیلم قرار است به دنیای گسترده‌تری بپردازد.

جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول یعنی فیلم اترنالز (Eternals) قرار است به دنیای بسیار گسترده‌تری از آنچه طرفداران دنیای مارول تصور می‌کردند، بپردازد. از آنجا که تمام کاراکترهای این فیلم، از جمله قوی‌ترین کاراکترهایی هستند که در دنیای سینمایی مارول دیده شده، این داستان تازه قرار است فرازهای تازه و جالبی را ارائه کند که یکی از آنها، شروع دنیای سینمایی مارول است.

این ویدیوی تازه منتشر شده همراه با صدای بازیگران و عوامل فیلم اترنالز است که به عظمت حقیقی داستان ارترنال‌ها می‌پردازد. این ویدیو اشاره می‌کند که آنها قرار است فراتر از انتقام‌جویان باشند و به چیزی بزرگتر و مهم‌تر از یک گروه ابرقهرمانی تبدیل شوند. بنابر گفته کوین فیگ، مدیر مارول استودیو، فیلم اترنالز قرار است علاوه بر پرداختن به رابطه این کاراکترها با بشریت، به جهانی که آنها زندگی می‌کردند و نحوه آمدن آنها به سیاره زمین بپردازد. او می‌گوید:

فیلم اترنالز به آفرینش دنیای مارول می‌پردازد. اترنالز، گروهی از ابرقهرمانان بسیار قابل توجه هستند اما در عین حال، یک خانواده غیر معمول نیز به شمار می‌روند. و کسی که آنها را به روی پرده سینماها آورده، برنده جایزه اسکار کلوئی ژائو است. تاثیری که فیلم اترنالز بر روی دنیای سینمایی مارول خواهد گذشت، تقریبا همانند تعریف مجدد این دنیا به شکل متفاوت خواهد بود.

اتفاقات فیلم اترنالز به پس از فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) می‌پردازد که در آن، انتقام جویان موفق شدند تا جلوی تانوس را بگیرند. البته، این فیلم بیشتر تمرکز خود را بر روی کاراکترها و نحوه ارتباط آنها با انسان‌ها و زندگی آنها در کنار یکدیگر قرار داده است.

فیلم اترنالز با بازی آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، جما چان (Gemma Chan)، کیت هرینگتون (Kit Harrington)، ریچارد مدن (Richard Madden)، سلما هایک (Salma Hayek) و برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) است.

فیلم‌نامه فیلم را پاتریک برلی (Patrick Burleigh) به همراه رایان و کز فیپرو (Ryan and Kaz Firpo) قلم زده‌اند و کارگردانی فیلم نیز در دستان کلوئی ژائو (Chloé Zhao) است. فیلم اترنالز قرار است در تاریخ 5 نوامبر سال جاری میلادی بر روی پرده سینماها به اکران در بیاید. این ویدیوی منتشر شده را می‌توانید در زیر دانلود یا مشاهده کنید.

دانلود ویدیوی فیلم اترنالز با کیفیت 1080p

دانلود ویدیوی فیلم اترنالز با کیفیت 720p

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.