آرنولد شوارتزنگر در فیلم The Expendables 4 حضور نخواهد داشت

7 April 2017 - 13:00

اخیراً گزارشی مبنی بر خروج سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) از پروژه‌ی The Expendables 4 «بی‌مصرف‌ها ۴» منتشر شد و به نظر می‌رسد که یاور همیشگی او، یعنی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzegger) نیز از این پروژه کناره‌گیری کرده است. شوارتزنگر ابتدا نقشی کوتاه در نخستین فیلم از این مجموعه داشت؛ اما در دو دنباله‌ی بعدی آن حضور پررنگ‌تری در قیاس با قسمت اول داشت. استالونه و شوارتزنگر یک بار دیگر و در فیلم Escape Plan «طرح فرار» نیز با یکدیگر همکاری داشته‌اند. با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه ساخت فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» در اوایل سال جاری میلادی به صورت رسمی تائید و اعلام شد، اما چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر خروج استالونه از این پروژه به جهت پیش آمدن مشکلاتی در روند توسعه‌ی آن، به انتشار رسید و وضعیت این پروژه را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

استالونه یکی از چهره‌های اصلی در پشت پرده‌ی ساخت این مجموعه است و قطعاً عدم حضور او به ضرر این سری خواهد بود. به همین منظور، آرنولد شوارتزنگر در گفتگو با EW، اعلام کرد که بدون حضور استالونه، در این پروژه حضور به عمل نخواهد آورد. وی بیان کرد:

هیچ «بی‌مصرف‌ها»یی بدون استالونه در کار نیست. من هرگز در فیلمی [از آن] بدون حضور او (استالونه) بازی نخواهم کرد.

شوارتزنگر در ادامه اعلام کرد که وی تاکنون فیلمنامه‌ی «بی‌مصرف‌ها ۴» را نخوانده است و حتی از وضعیت آن هم اطلاعی ندارد. او در ادامه پیرامون این مجموعه و نقشش نیز صحبت‌هایی کرد که بدین شرح است:

می‌دانید، اولین و دومین فیلم از این مجموعه فوق‌العاده بودند. اما، سومین فیلم، من فکر می‌کنم که نقش من خیلی خوب نوشته نشده بود. تا آنجا که به من مربوط است، این [مهم] حتی در فیلم نیز به خوبی به اجرا در نیامد. ممکن است که باقی مردم عقیده‌ی متفاوتی داشته باشند. اما من به اینکه نقشی در آن داشتم، اصلاً باور ندارم. اما به هر حال، من این مجموعه را دوست دارم. من فکر می‌کنم که «بی‌مصرف‌ها» یک مجموعه‌ی جذاب و دیدنی است. من فکر می‌کنم که سیلوستر ایده‌های خوبی در ذهن دارد و کاری که او می‌خواهد با این مجموعه انجام دهد، البته اگر آن‌ها فیلمنامه‌ی خوبی نوشته باشند و نقش من را نیز به خوبی پرورش داده باشند، من هم در آن شرکت خواهم کرد. در غیر این صورت، خیر.

اگرچه نسخه‌ی سوم مجموعه‌ی «بی‌مصرف‌ها» با واکنش منفی منتقدان همراه بود، اما فروش نسبتاً خوب آن در گیشه، شرایط را برای ساخت دنباله‌ی آن مهیا کرده است. باید دید آیا در نهایت این فیلم ساخته خواهد شد یا خیر.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.