اسپین آف بعدی Transformers چه زمانی را نشان می دهد

17 June 2017 - 16:00

درحالی که سری فیلم های Transformers (تبدیل شوندگان) ساخته مایکل بی (Michael Bay) ممکن است با اکران فیلم جدید The Last Knight به پایان خود نزدیک شده باشند، اسپین آف های بسیاری از این مجموعه در دست ساخت قرار گرفته اند که روبات ها را حداقل برای چند سال آینده روی پرده نقره ای نگه می دارند. یکی از این فیلم ها، Bumblebee است و گفته می شود که در این فیلم روبات ها به زمان روم باستان برمی گردند. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق خبر آمده در سایت Empire، نویسندگان این فیلم درحال بررسی فیلم تبدیل شوندگان در زمان روم باستان هستند. باتوجه به چیزی که در تریلرهای The Last Knight دیدیم، Autobots و Decepticons برای قرن های زیادی روی سیاره ما در حال جنگ بوده اند که زمان این جنگ ها به زمان شاه آرتور برمی گردد. اگر ربات هایی وجود داشتند که با شوالیه های انگلیسی مبارزه می کردند، قطعا مبارزانی برای جنگ با گلادیاتورهای روم یا ارتش روم در مقابل Visigoths نیز وجود داشته اند.

The Last Knight فیلم جالبی است که بطور موثری به یکی از فرنچایزهای تبدیل شوندگان خاتمه می دهد. از این جا به بعد، Optimus و Bumblebee در کنار سامورایی های ژاپنی مبارزه می کنند و Starscream به انقلاب آمریکا کمک کرده و Megatron دیوار بزرگ چین را اندازه گیری می کند. می توانیم شاهد مبارزه ده سال دیگر تبدیل شوندگان در کتاب های تاریخ باشیم که رویدادهای جهانی را به نفع خود تغییر می دهند و همگی تظاهر می کنند ماشین، کامیون یا کشتی یا اژدها هستند.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.