دو فیلم جدید Transformers توسط پارامونت در دست توسعه قرار دارند

28 January 2020 - 11:00

فیلم Bumblebee «بامبلبی» محصول ۲۰۱۸ همچنان از نظر بسیاری از مخاطبان بهترین فیلم فرنچایز Transformers «تبدیل شوندگان» است. البته جای تاسف دارد که قبل از آن پنج فیلم پرسروصدا ساخته شده بودند، اما به هر حال همان پنج فیلم مسخره توانستند در باکس آفیس جهانی به فروش بیش از ۴ میلیارد دلار دست پیدا کنند. پس پارامونت قصد ندارد به این زودی دست از سر ربات‌های تبدیل شونده بردارد. این استودیو سفارش نوشتن دو فیلمنامه مجزا برای Transformers داده که این فرنچایز را در دو مسیر کاملا متفاوت گسترش خواهند داد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این استودیو جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) و جوبی هارولد (Joby Harold) را برای نوشتن این دو فیلمنامه مجزا استخدام کرده است. وندربیلت به تازگی نویسنده فیلم نتفلیکسی Murder Mystery «معمای قتل»‌ با بازی آدام سندلر (Adam Sandler) و جنیفر انیستون (Jennifer Anniston) بوده است. او همچنین تهیه‌کنندگی فیلم مهیج Ready or Not «آماده باشی یا نه» را برعهده داشته است. هارولد هم به تازگی تهیه‌کنندگی فیلم اکشن John Wick: Chapter 3 – Parabellum «جان ویک: بخش سوم – پارابلوم» را برعهده داشته و فیلمنامه فیلم بعدی زک اسنایدر (Zack Snyder) یعنی Army of the Dead «ارتش مردگان» را نوشته است.

وقتی مایکل بی (Michael Bay) پس از ساخت فیلم افتضاح Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» محصول ۲۰۱۷ از این فرنچایز کناره‌گیری کرد، پارامونت تصمیم گرفت مسیر جدیدی برای این سری پیش بگیرد تا بتواند نظر منتقدان را دوباره جلب کند. نتیجه این کار ساخت فیلم محبوب و موفق Bumblebee با بودجه خیلی کمتر بود که مورد توجه منتقدان و مخاطبین قرار گرفت. احتمالا یکی از این دو فیلمنامه جدید در دنیای Bumblebee جریان دارد، اما دیگر فیلمنامه قصد دارد فرنچایز اصلی را با حضور بازیگران جدید ریبوت کند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.