کامیک‌کان: فیلم‌های آینده جهان سینمائی DC مشخص شدند

23 July 2017 - 20:00

استودیوی «برادران وارنر» از طریق پنل خود در رویداد کامیک‌کان ۲۰۱۷ از هشت فیلم آینده جهان سینمائی گسترده دی‌سی رونمایی کرد. در سال‌های آینده، علاقه‌مندان کامیک‌های دی‌سی می‌توانند شاهد فیلم‌هایی از جمله Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲»، The Batman «بتمن»، Shazam «شزم»، Justice League Dark «لیگ عدالت تاریک»، Flashpoint «فلش‌پوینت»، Wonder Woman 2 «زن شگفت‌انگیز ۲»، Green Lantern Corps «سپاه فانوس سبز» و Batgirl «بت‌گرل» باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش از این گزارش‌های زیادی از در دست توسعه بودن بیشتر فیلم‌های نامبرده بودیم اما این برای نخستین بار است که فرآیند ساخت آن‌ها به صورت رسمی تائید و اعلام می‌شود. بزرگترین خبر مربوط به ساخت فیلم «فلش‌پوینت» بر اساس سری کامیک‌های آن است که در بازه‌ای جایگزین خط داستانی «فلش» شده بود. به نظر می‌رسد که «فلش‌پوینت» عنوان رسمی فیلم مستقل شخصیت فلش با بازی ازرا میلر (Ezra Miller) باشد.

از سوی دیگر، مدتی قبل گزارشی منتشر شد که حکایت از آغاز تولید فیلم «بت‌گرل» به کارگردانی جاس ویدون (Joss Whedon) در سال ۲۰۱۸ میلادی داشت. انتظار می‌رود که تولید و فیلمبرداری فیلم «جوخه انتحاری ۲» نیز از اواسط امسال آغاز گردد. فیلم «لیگ عدالت تاریک» نیز با کناره‌گیری کارگردان فیلم Justice League «لیگ عدالت» با تاخیر همراه شده اما اعلام شده است که این پروژه همچنان از مهم‌ترین فیلم‌های جهان سینمائی دی‌سی خواهد بود. فیلم دیگری نیز از جهان سینمائی دی‌سی به تعویق افتاده است که «بتمن» نام دارد. چندی پیش، بن افلک (Ben Affleck) از کارگردانی این فیلم کناره‌گیری کرد و مت ریوز (Matt Reeves) جایگزین آن شد.

بعد از دو فیلم «لیگ عدالت» و Aquaman «آکوامن»، فیلم «شزم» برای اکران در تاریخ شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ (۵ آوریل ۲۰۱۹) در نظر گرفته شده است. متاسفانه تاریخ اکران دیگر فیلم‌های آینده دی‌سی مشخص و اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که فیلم «سپاه فانوس سبز» تا سال ۲۰۲۰ میلادی به روی پرده برود. وضعیت فیلم مستقل شخصیت سایبورگ با بازی ری فیشر (Ray Fisher) نیز همچنان نامشخص است اما گفته می‌شود که تا سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد اکران آن نخواهیم بود.

از سوی دیگر، در جریان رویداد کامیک‌کان سال جاری هنوز خبری از وضعیت توسعه فیلم‌هایی از جمله Nightwing «نایت‌وینگ»، Man of Steel 2 «مرد پولادین ۲»، Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» و Black Adam «بلک آدام» منتشر نشده است و پیش‌بینی می‌شود که استودیوی «برادران وارنر» در آینده‌ای نزدیک جزئیاتی از این فیلم‌ها ارائه دهد.

از جمله فیلم‌های جهان سینمائی گسترده دی‌سی که قرار است در آینده به اکران دربیایند می‌توان به «لیگ عدالت» و «آکوامن» اشاره کرد که به ترتیب برای اکران در روزهای جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) و جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸) در نظر گرفته شده‌اند.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.