مارتین فریمن علاقه‌مند به حضور در قسمتی از مجموعه‌ فیلم‌های Star Wars است

17 February 2018 - 11:06

مارتین فریمن (Martin Freeman) می‌گوید که قطعا علاقه‌مند به حضور در قسمتی از مجموعه‌فیلم Star Wars «جنگ ستارگان» است، البته اگر چنین فرصتی به او داده شود. فریمن در انگلستان با ایفای نقش تیم کنتربری (Tim Canterbury) در نسخه‌ی اصلی سریال The Office «اداره» شناخته شد، اما ایفای نقش دکتر جان واتسون (Dr. John Watson) در سریال Sherlock «شرلوک» محصول شبکه‌ی بی‌بی‌سی (BBC) بود که برای او شهرت جهانی به ارمغان آورد. مضاف بر این بازی در نقش بیلبو بگینز (Bilbo Baggins) در سه‌گانه‌ی The Hobbit «هابیت» ساخته‌ی پیتر جکسون (Peter Jackson) نیز باید کمی به این شهرت کمک کرده باشد.  او اکنون توانایی‌های بازیگری‌اش را به دنیای سینمایی مارول آورده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فریمن ابتدا در سال ۲۰۱۶ در نقش معاون کمیسر گروه ویژه‌ی اداره‌ی مبارزه با تروریسم در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» ساخته‌ی برادران روسو (Russo Brothers)، ظاهر شد. او دوباره این نقش را در فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» ساخته رایان کوگلر (Ryan Coogler) ایفا می‌کند. در این فیلم تازه، فریمن در مقابل اندی سرکیس (Andy Serkis)، هم‌بازی سابق‌اش در فیلم «هابیت» قرار می‌گیرد. از آن‌جایی که هر دوی آن‌ها در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «پلنگ سیاه» حضور داشتند، موضوع مجموعه‌فیلم «جنگ ستارگان» پیش کشیده شد.

در مصاحبه‌ای با Joe، از مارتین فریمن پرسیده شد که آیا او مایل است به مجموعه‌فیلم «جنگ ستارگان» ملحق شود؟ او در جواب گفت:

قطعا. قطعا مایل هستم.

مسئله‌ی جالب‌تر این است که او واقعا برای نقشی در فیلمی از «جنگ ستارگان» در نظر گرفته شده بود، اگرچه نه به صورت مستقیم.

نه، نه به صورت مستقیم بلکه غیرمستقیم. من چند سال پیش صحبتی با دوستان داشتم. اما اتفاقِ درست روی داد. بازیگران انگلیسی دیگری بودند که آن‌ها را به من ترجیح دادند.

با توجه به وسعت مجموعه‌فیلم «جنگ ستارگان»، پی بردن به این‌که لوکاس‌فیلم فریمن را برای ایفای نقش کدام کاراکتر در نظر داشته، دشوار است. اما با توجه به این‌که فریمن گفته که چند سال پیش صحبتی با آن‌ها داشته، می‌توان نتیجه گرفت که آن نقش یا در فیلم Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» ساخته‌ی گَرت ادواردز (Gareth Edwards) بوده و یا در فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» ساخته‌ی رایان جانسون (Rian Johnson).

صرف‌نظر از این‌که فریمن برای ایفای چه نقشی در نظر گرفته شده بود، او قطعا هنرپیشه‌ای است که می‌تواند در مجموعه‌فیلم «جنگ ستارگان» بدرخشد. از آن‌جایی که لوکاس‌فیلم پروژه‌های متعددی از این مجموعه‌فیلم را پس از اکران Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت ۹» در برنامه دارد، فرصت‌های زیادی برای حضور فریمن در این فیلم‌ها وجود دارد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.