Laz Alonso در سریال آمازون با نام The Boys بازی خواهد کرد

7 March 2018 - 21:00

به نظر می‌رسد لاز آلونسو (Laz Alonso) در سریال آینده شرکت آمازون (Amazon) با عنوان پسران (The Boys) بازی خواهد کرد. پسران بر اساس سری کامیکی از گارت انیس (Garth Ennis) و دریک رابرتسون (Darick Robertson) بوده و دستور ساخت سریالی مستقیما از روی آن توسط «بخش ویدیویی آمازون» (Amazon Prime Video) صادر شد. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

لاز آلونسو در نقش شیر مادر (Mother’s Milk) بازی خواهد کرد.

شیر مادر دومین فرمانده پسران و کارآگاهی عالی‌ با هوش و دقت بالاست.

بخش تلویزیونی استودیو سونی (Sony Pictures Television Studios) یکی دیگر از تهیه‌کنندگان سریال است. نویسنده پسران اریک کریپک (Eric Kripke) بوده که سابقه نویسندگی در سریال معروف و طولانی ماوراءالطبیعه (Supernatural) را دارد، و ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و ست روگن (Seth Rogen) کارگردانان آن خواهند بود. تهیه‌کنندگان دیگر سریال عبارتند از:‌Rogen, Kripke, Goldberg, Neal H. Mortiz, Ori Marmur, Pavun Shetty, James Weaver. همچنین سازندگان سری کامیک ممکن است جزو تهیه‌کنندگان باشند.

سری کامیک این سریال از سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ منتشر شد و داستان پسران را بیان می‌کرد. گروهی حرفه‌ای که به دقت رفتارهای ابرقهرمان‌ها را زیر نظر دارد و به محض اینکه از مسیر خود منحرف شوند مچ آنها را می‌گیرد. در این کامیک تیم‌های مختلفی از ابرقهرمان‌ها حضور داشتند: The Justice League, The Avengers, The Fantastic Four, X-men و The New Mutants. از جمله شخصیت‌های آن هم The Wonder Woman, The Flash, Thor, Iron Man و Batman هستند.

پسران در سال ۲۰۱۹ بر روی آمازون قرار می‌گیرد و فصل اول آن هشت قسمت خواهد بود.

منبع:‌ ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.