اطلاعاتی درباره احتمال افزایش تعداد انتشار فیلم‌های مارول در طول سال

بسیاری از طرفداران فیلم‌های استودیو مارول (Marvel Studios)، علاقه دارند تا فیلم‌های بیشتری از جهان سینمایی مارول را در طی یک سال ببینند؛ ولی رئیس این استودیو، یعنی کوین فایگی (Kevin Feige) اعلام کرده است که این اتفاق، به راحتی رخ نخواهد داد و تنها در صورتی رخ خواهد داد که “دلایل بسیار خوبی” برای انجام آن در دست داشته باشند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اخیرا تعداد زیادی از طرفداران کمپانی مارول، شروع به گمانه‌زنی راجع به ترتیب و زمان انتشار دیگر فیلم‌های مربوط به داستان جنگ ابدیت کرده‌اند. این طرفداران حتی در سطح شبکه‌های مجازی، شروع به تدوین نظریه و فرمول کرده‌اند تا بتوانند با محاسبات ریاضی خاص خود، مشخص کنند که فیلم‌های جهان سینمایی مارول در آینده به چه سمتی خواهد رفت. فیلم بعدی جهان سینمایی مارول، فیلم Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» است که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و پس از آن فیلم‌های Captain Marvel «کاپیتان مارول» و Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» خواهد بود که در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود؛ با این حال بسیاری از طرفداران از این کمپانی درخواست دارند تا فیلم‌های بیشتری را در طول هر سال منتشر کند تا آن‌ها بتوانند فیلم‌های بیشتری از این فرانچایز را در طول یک سال تماشا کنند.

در مصاحبه‌ای که پایگاه خبری کولیدر (Collider) با کوین فایگی داشت، او گفت آن‌ها مشکلی ندارند که این استودیو در هر سال، چهار فیلم مربوط به جهان سینمایی مارول را منتشر کند، ولی تنها تحت شرایط خاصی شاهد این اتفاق خواهیم بود:

باید اول ببینیم که چه اتفاقاتی برای قراردادهای همکاری بزرگ ما رخ خواهد داد، این موضوع بستگی دارد که ما ببینیم سیر رشد استودیو مارول در آینده چگونه خواهد بود. ما همیشه سعی می‌کردیم تا در هر سال فقط دو فیلم از جهان سینمایی مارول را منتشر کنیم؛ این رقم زمانی به سه فیلم در سال خواهد رسید که ما حس کنیم روند تولید این فیلم‌ها به صورت طبیعی درحال طی شدن است و قرار نیست برای پخش سه فیلم در سال، روند تولید دیگر پروژه‌ها را متوقف سازیم یا حتی عقب بیاندازیم. به‌طور کلی ما با انتشار سه فیلم در طول سال مشکلی نداریم و به مدت چند سال این کار را انجام دادیم. اگر تعداد فیلم‌های منتشر شده در سال به چهار عدد برسد، حتما دلیل بسیار خوبی برای اینکار داشته‌ایم که با آن موافقت کردیم.

فایگی در طی این مصاحبه مشخص نکرد که منظور دقیقش از “دلایل بسیار خوب” چیست؛ اگرچه به‌نظر می‌رسد که مقدار فروش فیلم‌ها یکی از عناصر اصلی این تصمیم است. فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» در هفته‌ی اول نمایشش موفق شد تا به فروش جهانی ۶۴۰٫۹ میلیون دلار دست پیدا کند که رقم بسیار قابل توجهی است؛ از طرفی می‌دانیم که این رقم در روزهای آینده و حتی در زمان پخش مجدد این فیلم در سینماها، افزایش بسیار زیادی خواهد داشت. ولی به‌هر حال انتشار تعداد فیلم‌های کمتر در هر سال، به کمپانی مارول این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری برای تمرکز بر روی یک فیلم داشته باشد که شامل فیلم بعدی “انتقام‌جویان” نیز می‌شود؛ این فیلم قرار است تا قهرمانان بیشتری را در خود جای دهد و با توجه به اعلامیه‌های استودیو مارول، داستان این فیلم بزرگ‌تر و بهتر خواهد بود.

در نهایت، جدا از تصمیمی که استودیو مارول درباره‌ی تعداد انتشار فیلم‌هایش در طی یک سال می‌گیرد، می‌دانیم که این کمپانی طرفداران ثابت و قوی دارد که حاضرند برای تماشای تمامی فیلم‌های جهان سینمایی مارول، پول بپردازند. ولی شاید مارول تصمیم بگیرد که همین مقدار فیلم را در طی یک سال نمایش دهد، و به این نتیجه برسد که تعداد اندک فیلم‌ها می‌تواند بازده اقتصادی و کیفیت بهتری در بین مخاطبان داشته باشد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.