آل پاچینو به جمع بازیگران تازه‌ترین فیلم تارانتینو Once Upon a Time in Hollywood می‌پیوندد

8 June 2018 - 11:55

آل پاچینو (Al Pacino) آخرین بازیگر سرشناسی است که به درام جنایی Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) می‌پیوندد. پاچینو که بی‌شک یکی از پایاترین ستارگان هالیوود است در دهه‌ی ۱۹۷۰ با ایفای نقش شمایل‌گون مایکل کورلئونه (Michael Corleone) در فیلم The Godfather «پدرخوانده» به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا (Francis Ford Coppola) به شهرت رسید. او از آن زمان تاکنون مشغول بازی در سینما بوده و در فیلم‌های کلاسیکی نظیر Serpico «سرپیکو»، The Godfather Part II «پدرخوانده ۲»، Scarface «صورت‌زخمی» و Heat «مخمصه» هنرنمایی کرده است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم Scent of a woman اسکار بهترین بازیگر مرد اصلی را تصاحب کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اگرچه پاچینو در سال‌های اخیر بیش‌تر برای نقش‌آفرینی‌هایش بر صفحه‌ی تلویزیون با آثاری نظیر You Don’t Know Jack «تو جک رو نمی‌شناسی»، Phil Spector «فیل اسپسکتر» و Paterno بسیار مورد تحسین قرار گرفته اما همچنان برای حضور در فیلم‌های سینمایی پرخواهان است از جمله حضور در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»، آخرین فیلم پرستاره‌ی کوئنتین تارانتینو.

مطابق با گزارش Variety، کوئنتین تارانتینو، آل پاچینو را برای بازی در فیلم جنایی خود انتخاب کرده است. وقایع این فیلم در سال ۱۹۶۹ می‌گذرد و قتل شارون تِیت (Sharon Tate)، بازیگر/مدل به دست خانواده‌ی منسن (The Manson Family) را نیز در بر می‌گیرد. Variety می‌گوید که پاچینو نقش Marvin Schwarz، مدیر برنامه‌ی ریک دالتونِ (Rick Dalton) بازیگر را ایفا می‌کند. دالتون و بدل‌کار دیرینه‌اش Cliff Booth هر دو کاراکترهای ساختگی هستند و دالتون همسایه‌ی تیت پیش از مرگ‌اش است.

اضافه شدن آل پاچینو به این فیلم دومین خبر مهم پیرامون «روزی روزگاری در هالیوود» در هفته‌ی جاری است. اخیرا اعلام شده بود که بازیگرانی نظیر دیمین لوئیس (Damien Lewis) داکوتا فانینگ (Dakota Fanning) و Emile Hirsch به این فیلم پیوسته‌اند.

طرفداران پاچینو و تارانتینو بدون شک از خبر این همکاری هیجان‌زده خواهند شد چراکه «روزی روزگاری در هالیوود» اولین باری خواهد بود که این دو غول سینما با یکدیگر همکاری می‌کنند. تارانتینو پیش از این در سال ۱۹۹۷ در فیلم Jackie Brown «جکی براون» با رابرت دنیرو (Robert DeNiro)، بازیگر هم‌دوره‌ی پاچینو همکاری کرده بود. همچنین سال آینده فیلم گنگستری مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) به نام The Irishman «ایرلندی» با حضور پاچینو و دنیرو به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. در این میان تارانتینو فیلم «روزی روزگاری در آمریکا» را در تاریخ ۹ اوت ۲۰۱۹ در پنجاهمین سالگرد مرگ شارون تیت اکران خواهد کرد.

منبع:ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.