کلیپ منتشر شده از فیلم A Star is Born با درخشش بردلی کوپر و لیدی گاگا

9 September 2018 - 10:15

استودیو برادران وارنر تاکنون چهار تیزر برای درام عاشقانه‌ی جدیدش، A Star is Born منتشر کرده‌ است. این تیزرها حاوی بخش‌هایی از فیلم به همراه مونتاژهایی مختصر از آن است که شما خوانندگان گرامی سینماگیمفا می‌توانید در پایان این خبر یکی از آن‌ها را ملاحظه نمایید.

بردلی کوپر (Bradley Cooper) که چهار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و در فیلم‌هایی همچون American Sniper (تک تیرانداز آمریکایی)، American Hustle (حقه بازی آمریکایی) و Silver Lining Playbook (دفترچه امیدبخش) نقش آفرینی کرده به همراه استفانی جرمنوتا (Stephani Germanotta) که با نام هنری لیدی گاگا شناخته می‌شود ، سوپراستار موسیقی و نامزد اسکار که دارنده جوایز مختلف است؛ دو بازیگر اصلی این فیلم هستند. این اولین تجربه‌ی لیدی گاگا به عنوان نقش اصلی یک فیلم معتبر است. کوپر که کارگردان این فیلم هست نیز اولین تجربه کارگردانی خود را تجربه خواهد کرد.

در فیلم A Star is Born، کوپر نقش یک موزیسین فصلی به نام جکسون مین را بازی می‎کند که یک استعداد جوان و کوشا به نام الی (با بازی گاگا) را کشف می‌کند – و عاشقش می‌شود. زمانی‌ که الی کم کم حس می‌کند رویای یک خواننده‌ی بزرگ شدنش در حال رنگ باختن است، جکسون به رویاهای رنگ و رو رفته‌ی او رنگی تازه می‌بخشد و امید را در دل او زنده می‌کند. علی رغم پیشرفت روز افزون الی در کارش، رابطه‌ی شخصی آن‌ها شروع به از هم پاشیدن می‌کند، چرا که جک در حال مبارزه با شیطان‌های درون خود است؛ او باید با این حقیقت رو به رو شود که دیگر دوران در کانون توجه بودنش به پایان رسیده است. از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به اندرو سیلورستین (Andrew Silverstein)، دیو چپل (Dave Chappelle) و سم الیوت (Sam Elliott) اشاره کرد.

گاگا که جایزه‌ی اسکار بهترین ترانه را برای آهنگ «Til it Happens to You» در فیلم The Hunting Ground کسب کرده است؛ خود تمام آهنگ‌های اورجینال فیلم را اجرا می‌کند. گاگا این آهنگ‌ها را به همراه کوپر و چند هنرمند دیگر از جمله لوکاس نلسون (Lukas Nelson)، جیسون ایزبل (Jason Isbell) و مارک رانسن (Mark Ronson) نوشته‌ است. تمام آهنگ‌های فیلم اورجینال هستند و به صورت زنده ضبط شده‌اند.

بیل گربر (Bill Gerber)، جان پیترز (Jon Peters)، بردلی کوپر، تاد فیلیپس (Todd Phillips) و لاینت هاول تایلر (Lynette Howell Taylor) تهیه کنندگان فیلم هستند. بازیل ایوانکی (Basil Iwanky)، مایکل رپینو (Micheal Rapino)، هیثر پری (Heather Parry) و راوی متا (Ravi Mehta) هم تهیه کنندگان اجرایی آن هستند. فیلمنامه نویسان این فیلم هم عبارتند از ویل فترز (Will Fetters)، بردلی کوپر و اریک راث (Eric Roth). فیلم A Star is Born بر اساس ساخته‌ی سال ۱۹۵۴ از موس هارت (Moss Hart) و همچنین فیلم سال ۱۹۷۶ از جان گرگوری دان (John Gregory Dunne)، ژوان دیدین (Joan Didion) و فرانک پیرسون ساخته شده است؛ که این دو فیلم نیز خود براساس داستانی از ویلیام ولمن (William Wellman) و رابرت کارسون (Robert Carson) ساخته شده‌اند.

گویا در ۵ اکتبر امسال، انتظارها به پایان خواهد رسید و A Star is Born روی پرده‌ سینماها به نمایش در خواهد آمد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.