فیلم‌برداری مرد عنکبوتی: دور از خانه پایان یافت

17 October 2018 - 21:00

تام هالند اعلام کرد که فیلم‌برداری مرد عنکبوتی: دور از خانه به پایان رسید. هالند که نقش پیتر پارکر‌ را بازی می‌کند، با تصویری از خودش در لباس مرد عنکبوتی در کنار زندیا که میشل ام‌جی جونز نامیده می‌شود، خبر از پایان فیلم‌برداری مرد عنکبوتی داد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با به پایان رسیدن فیلم‌برداری، پیش‌بینی طرفداران بیشتر شده است. لباس جدید مرد عنکبوتی سر صحنه تولید دیده شد در حالی که پیتر با طرفداران صحبت می‌کرد. طرفداران معتقدند این لباس در فیلم بهتر هم خواهد بود.

فیلم‌برداری مرد عنکبوتی: دور از خانه در ماه ژوئیه در بریتانیا آغاز شد. تولید در ماه سپتامبر در ونیز ادامه یافت. کوین فایگی قبلا گفته بود مرد عنکبوتی در این فیلم در حال سفر است:

ما فیلم‌برداری را اوایل ژوئیه آغاز کردیم و در لندن، آتلانتا صحنه‌هایی را فیلم‌برداری کردیم‌. فیلم‌های زیادی در لندن ساخته می‌شوند و دلیل دیگری وجود دارد که فیلم را در لندن می‌سازیم و درست است که مرد عنکبوتی در نیویورک وقت می‌گذراند اما او به دیگر بخش‌های جهان نیز سفر می‌کند.

فایگی اظهار داشت که این تنها دلیل عنوان انتخابی فیلم نیست.

بگذارید حدس بزنند. این حدس زدن‌ها همیشه جالب است. ما عنوان فیلم را دوست داریم چون به بازگشت به خانه ربط دارد. واژه خانه چیزی است که دو معنی دارد و ما دوست داریم این ورژن مرد عنکبوتی نیز با آن مرتبط باشد. بنابراین، دور از خانه چندین معنی دارد.

جان واتس (John Watts) کارگردان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، برای ساخت این دنباله بازگشت. هالند نقشش را مجددا بازی کرد و دیگر بازیگران عبارتند از: مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش والتر، زندیا در نقش میشل و ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش خاله می. کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) نیز در نقش‌های مامورین شیلد، ماریا هیل و نیک فری در این فیلم حضور خواهند یافت.

جیک جلینهال (Jake Gyllenhaal) در نقش کونتین بک اولین حضورش در دنیای سینماتیک مارول را تجربه می‌کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.