حضور شخصیت دیگری از Walking Dead در سریال Fear the Walking Dead

4 January 2019 - 22:00

به نظر می‌آید مورگان جونز با بازی لنی جیمز (Lennie James) تنها شخصیت سریال Walking Dead «مردگان متحرک» نباشد که در سریال Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» حضور پیدا کرده است. آستین آملیو (Austin Amelio) که نقش دوایت ناجی سابق را در سریال «مردگان متحرک» بازی می‌کند نیز به یکی از شخصیت‌های اصلی سریال «از مردگان متحرک بترسید» تبدیل خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ایان گلدبرگ (Ian Goldberg) یکی از شورانرهای سریال «از مردگان متحرک بترسید» در مصاحبه‌ای اعلام کرده است کارخانه‌ای که در پایان فصل قبلی پیدا شد به پایگاهی برای شخصیت‌ها تبدیل می‌شود، و به این نکته اشاره می‌کند که دوایت چطور وارد داستان این سریال می‌شود. گلدبرگ در این باره گفته است:

چیزی که در پایان فصل قبلی دیدیم یعنی ماموریت بازماندگان این است که به مردم کمک کنند. آن‌ها از نوارهای ال برای پیدا کردن مردم استفاده می‌کنند.

به نظر می‌آید دوایت که در نیمه اول فصل نهم سریال «مردگان متحرک» او را ندیده‌ایم، وارد داستانی کاملا جدید خواهد شد.

بازماندگان در سریال «از مردگان متحرک بترسید» می‌خواهند شخصا و به عنوان عضوی از گروه بفهمند چه جایگاهی در دنیا دارند. آن‌ها خود را در مقابل رقبای جدیدی، از جمله انسان‌ها، زامبی‌ها و حتی طبیعت خواهند یافت. ماجرای آن‌ها پر از خطر، عشق، دل‌شکستگی، فقدان و امید خواهد بود.

تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «از مردگان متحرک بترسید» اسکات ام گیمپل (Scott M. Gimple)، شورانرها اندرو چامبلیس (Andrew Chambliss) و ایان گلدبرگ، رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، دیوید آلپرت (David Alpert)، گیل آن هرد (Gale Ann Hurd) و گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) هستند. در این سریال بازیگرانی از جمله لنی جیمز (Lennie James)، آلیشیا دبنام کری (Alycia Debnam-Carey)، کلمن دومینگو (Colman Domingo)، دنی گارسیا (Danay Garcia)، گرت دیلاهانت (Garrett Dillahunt)، مگی گریس (Maggie Grace) و جنا الفمن (Jenna Elfman) حضور دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.