اطلاعاتی از جزئیات اولین اسپین-آف آکوامن: Trench

8 March 2019 - 17:19

یکی از مواردی که باعث ترقیب تماشای فیلم Aquaman «آکوامن»، ساخته‌ی جیمز وان (James Wan) می‌شود، این بود که چقدر امپراطوری زیر آب با شکوه ساخته شده است. چیزهای دیدنی و برای کشف کردن، زیاد هستند و داستان‌ را می‌توان برای هر کدام از آنها به شدت بسط داد. با توجه به گذشته‌ی جیمز وان، تعجبی ندارد که او Trench را برای اسپین‌آف فیلم آکوامن انتخاب کرده باشد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای که THR با تهیه‌کننده‌ی فیلم پیتر سافران (Peter Safran) داشته است، وی اشاره کرده است که Trench زودتر از فیلم Aquaman2 که انتظار می‌رود در شانزدهم دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود، به روی پرده برود. وی گفت:

ما همیشه، حتی در اولین روزهای کار، ایده‌ی ساخت فیلم trench را دوست داشتیم. سپس هنگامی که مخاطبان خود فیلم را با آغوش باز پذیرفتند، Trench آرتور (Arthur) و مرا (Mera) را عمیق‌تر بررسی کند و ما می‌دانستیم که پروژه‌ی ویژه‌ای ترتیب خواهیم داد و دقیقا می‌دانستیم که آن به چه شکل باید باشد. در نتیجه می‌توانم بگویم که [این اسپین‌آف] قبل از «آکوامن ۲» اکران خواهد شد.

همانطور که در قسمت قبلی گفتیم، نه آرتور با بازی جیسون موآما (Jason Momoa) و نه مرا، با بازی ابر هرد (Amber Heard) در این اسپین‌آف حضور نخواهند داشت. اگرچه سافران تایید کرد که این فیلم بعد از اتفاقات اولین فیلم «آکوامن» رخ خواهد داد. هنوز هواداران فیلم اول بسیار نگران انتظار طولانی تا ۴ سال بعد هستند اما سافران گفت که هیچ فشاری از استودیو وارنر بروز (و والتر هامادا رئیس دی سی) در راهی که می‌خواهند بروند بر آنها نیست.  سافران گفت:

من و جیمز وان همواره فلسفه‌ی یکسانی را داشتیم: شما می‌خواهید این کار را درست انجام دهید، شما نمی‌خواهید این کار را سریع انجام دهید. شما فقط می‌خواهید به خوبی این کار را انجام دهید.

در ادامه باید بگوییم که در مورد وجود دنباله‌ی احتمالی فیلم Justice League «لیگ عدالت»، کارگردان فیلم Wonder Woman «واندروومن» یعنی پتی جنکینز (Patty Jenkinshas) گفت وقت دیدن دنباله‌های دیگر فیلم‌های دی سی مثل Aquaman 2، Flash، Birds of Prey، Batman و Suicide Squad نیز است. سافران نیز این موضوع را تایید کرد.

درواقع سوال پرسیده شد که شما واقعا فیلم‌های انفرادی خوبی می‌سازید، و نیازی نیست که این قهرمانان را در کنار یکدیگر جمع کنید. او در پاسخ گفت:

شما می‌خواهید که به این شخصیت‌ها فضا بدهید تا نفس بکشند و زندگی کنند و داستان‌هایشان را بگویند.

سافران ادامه داد:

واندروومن نشان داد که چقدر فیلم انفرادی قشنگی می‌تواند باشد. در آکوامن هم ما همین را حس کردیم. فکر می‌کنیم یک دنباله‌ی بی‌نظیر از آن هم در راه باشد. ما ۷ پادشاه آتلانتیس را معرفی کردیم درست است؟ جیمز وان تمام این مهندسی‌ها  را می‌داند، لشکرها، تمام حس‌ها و ابعاد مختلف هر امپراطوری را می‌داند و مطئنم که شانس ویژه‌ای برای نمایش آنها خواهیم داشت.

منبع: کالیدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.