موج بعدی تیزرهای فیلم Justice League Snyder Cut!

8 March 2021 - 12:51
موج بعدی تیزرهای فیلم Justice League Snyder Cut!

اشارات و تیزرهای آقای Snyder تمامی ندارند. به نظر می‌رسد که تا لحظه‌ی عرضه‌ی فیلم Justice League، نسخه‌ی Snyder Cut، ما از هر گوشه و کناری حداقل یک شات را مشاهده خواهیم کرد. هیجان‌زدگی طرفداران با ۲ تیزر جدید برای JL بیشتر و بیشتر می‌شود (جمع تیزرهای اختصاصی کارکترها به ۴ رسیده)! به خاطر فعالیت‌های چند وقت اخیر آقای Snyder، طرفداران تمرکز خود را به طور کامل به صفحات اجتماعی این کارگردان منتقل کردند (دلیل اصلی تمرکز طرفداران، انتشار تیزرهای اختصاصی برای اعضای Justice League، در چند روز گذشته، است). صفحه‌ی توییتر آقای Zack Snyder، فعال‌تر از همیشه، در حال انتشار تیزرهای شخصیت‌محور و اشاره به جزئیات جدید است. امروز ۲ تیزر جدید منتشر شدند.

تیزری با سرعت فرای نور برای The Flash

اولین تیزر به سریع‌ترین قهرمان جهان، The Flash (با بازی Ezra Miller)، تعلق دارد. همچون تیزرهای قبلی، ما موفق شدیم برخی از صداهای آشنا و حاضر در این تیزر را شناسایی کنیم. شخصیت Barry Allen (نام شهروندی The Flash)، یکی دیگر از اعضای مضطرب گروه Justice League است. با آنالیز تریلر کاراکتر The Flash، متوجه می‌شویم که او دلیل خوبی برای احساس اضطراب خود دارد (مخصوصاً اگر پس از هر بار استفاده از قابلیت ویژه‌ی خود، کفش‌هایش خراب شوند). حالا نوبت به بررسی صحنه‌های این تیزر می‌رسد.

جدا از بودجه‌ی بالایی که Barry باید به کفش‌های خود اختصاص دهد و نجات عشق و همسر آینده‌ی خود، Iris West (با بازی Kiersey Clemons)، ما صدای شخصیت‌های مهم بسیاری را در تیزر شنیدیم. در میان این صداها پدر Barry، یعنی Henry (با ایفای نقش Billy Crudup) و Bruce Wayne (با بازی Ben Affleck) حضور داشتند. آقای Wayne به دنبال استخدام Barry برای تیم ابرقهرمانان خود است (صحنه‌ای که در نسخه‌ی اوریجینال JL دیدیم). تغییراتی را می‌توان در این تیزر مشاهده کرد.

Snyder Cut Justice League The Flash

داستان Scarlet Speedster معروف جهان DCEU با جزئیات بیشتری بازگویی خواهد شد.

مسیر Justice League: مملو از تیزر

چند روز پیش، آقای Snyder برای Batman و Superman (با بازی Henry Cavill) 2 تیزر منتشر کرد. روز گذشته هم تیزری از Aquaman (با بازی Jason Momoa) عرضه شد که در ادامه‌ی مطلب به بررسی آن می‌پردازیم. با منتشر شدن این تیزرها، تنها دو کاراکتر می‌مانند که مورد تمرکز تریلرهای آینده قرار نگرفته‌اند. برای حدس زدن تریلر بعدی، شانس درست بودن شما ۵۰/۵۰ خواهد بود. حدس من برای رونمایی بعدی Wonder Woman (با ایفای نقش Gal Gadot) است. امروز روز بین‌المللی زنان بوده، پس گزینه‌ی بهتری برای تیزر بعدی وجود ندارد!

تریلرهایی که مشاهده کردیم در ادامه‌ی عرضه‌ی تیزر Mother Box آقای Zack Snyder، که طی مصاحبه‌ای با IGN Fan Fest در اوایل ماه مارچ انجام شد، منتشر شدند. تریلر Mother Box پر بود از Easter Eggها (اشارات مخفی) و صحنه‌های جدیدی که طرفداران را درگیر خود کردند. پس با پروسه‌ای که در جریان است، آیا ما شاهد رونمایی از تیزر الهه‌ی آمازونی جهان DCEU خواهیم بود؟ شایان ذکر است که در تیزر Mother Box، شاهد CG Animation خیلی پیشرفته‌تری (نسبت به نسخه‌ی اوریجینال) بودیم.

Snyder Cut Justice League Aquaman

سلطان دریاها، پادشاه آتلانتیس، Aquaman، سرنوشت خود را می‌پذیرد.

Aquaman با تیزری دریایی

با دقت به تریلر کاراکتر Aquaman، طرفداران تیزبین می‌توانند تفاوت‌های زیادی (بین شات‌های Snyder Cut و نسخه‌ی اوریجینال) ببینند. صداهای حاضر در تریلر مذکور نیز خیلی هیجان‌انگیزند. شخصیت Nuidis Vulko، با بازی آقای Willem Dafoe کبیر، به Arthur Curry/Aquaman در مورد آینده‌ی جهان و تغییر آن برای همیشه هشدار می‌دهد. از طرفی دیگر Wonder Woman خانوم Gal Gadot به این موضوع اشاره می‌کند که هزاران سال از آخرین گفتگوی صلح‎‌آمیز میان آمازونی‌ها و آتلانتیسی‌ها می‌گذرد.

به نظر می‌رسد که Aquaman، با نزدیک شدن تهدید Steppenwolf و ارتش Parademonهای او، مجبور به پذیرفتن سرنوشت خود خواهد بود. Arthur باید Trident (نیزه‌ی سه‌سر) مادر خود را بردارد و مردم آتلانتیس را رهبری کند (تا با کمک هم بتوانند جهان را نجات دهند). هر روز به تاریخ انتشار نسخه‌ی Snyder Cut عنوان Justice League نزدیک‌تر می‌شویم. در لحظه‌ی انتشار این خبر، تنها ۱۰ روز با تاریخ عرضه‌ی عنوان JL فاصله داریم. تنها ۱۰ روز!

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.