صحنه به صحنه به سوی Justice League!

6 March 2021 - 22:36
صحنه به حصنه به سوی Justice League!

یکی از کارگردان‌‎هایی که در چند وقت گذشته بخاطر محبوبیت بی‌اندازه میان طرفداران معروف شده، آقای Zack Snyder است. روز انتشار فیلم Justice League نزدیک بوده و آقای Snyder، به فعالیت دائم خود در زمینه‌ی هیجان دادن به طرفداران ادامه می‌دهد. فیلم‌ساز محبوب سینما Zack Snyder در اشاره کردن به پروژه‌ی Justice League کم نمی‌گذارد. این فعالیت‌های او برای فیلمی که همین ماه در شبکه‌ی HBO Max عرضه خواهد شد، بسیار هوشمندانه است (البته به نظر این جانب).

موج بعد موج، تریلرها و تیزرهای Justice League ادامه دارند!

آقای Zack Snyder و انبار بی‌انتهای او از تریلرها و تیزرهای مختلف، توقف‌ناپذیرند. Snyder چند تیزر (به صورت اختصاصی) برای برخی از کاراکترهای فیلم Justice League منتشر کرده است (که شامل صحنه‌های جدید می‌شوند). دو تیزر اولی که ما مشاهده کردیم درباره‌ی Batman (با بازی Ben Affleck) و Superman (با بازی Henry Cavill) بوده و این تیزرها طرفداران را از قبل هم هیجان‌زده‌تر کرده‌اند (پس Zack Snyder به نتیجه‌ی مطلوب خود دست پیدا کرده است).

تیزر مخصوص Batman، قهرمان گاتهام را در مسیر رسیدن و پذیرفتن وظیفه‌ی رهبری Justice League نشان می‌دهد. ما شاهد یک Batmobile کاملاً جدید نیز بودیم (وسیله‌ی نقلیه‌ای که در Justice League اوریجینال با ظاهری متفاوت حضور داشت). در پایان این تیزر هم ما شاهد گردهمایی قهرمانان رو به روی دیوار معروف، در انتهای فیلم، هستیم (البته نسخه‌ای بسیار متفاوت). ویدئوی کوتاه Batman صحنه‌های تغییریافته‌ی بیشتری را به ما نشان داد.

Justice League Superman Black Suit Revealed

جذاب‌ترین جنبه‌ی جزئیات معرفی شده، رونمایی کامل از لباس سیاه و جدید Superman بود.

پس از مرگ، امید رنگ سیاهی می‌گیرد!

ویدئوی کوتاه Superman، پس از ماه‌ها شایعه و انتظار، لباس سیاه و محبوب او را به نمایش می‌گذارد. آقای Zack Snyder در مورد این لباس توضیح داد. ظاهراً ایشان نبرد خیلی سختی با استودیوی سازنده، برای برگرداندن لباس سیاه Superman، داشته است. در نهایت، استودیوی Warner تنها اجازه‌ی فیلم‌برداری ویژه را داد. فیلم‌برداری ویژه بدین معنا بود که لباس رنگی در صحنه‌ها طوری حاضر شود که بتوان آن را بعدها و طی پروسه‌ی Post-Production به سیاه تبدیل کرد.

این ماجرا برای Justice League اوریجینال اتفاق افتاد اما هنگامی که Warner بودجه‌ی نسخه‌ی Snyder Cut را افزایش داد، Zack یک بار برای همیشه Henry Cavill را برگرداند و لباس سیاه را بر تن او کرد. ما بالاخره می‌توانیم این موجود فضایی دوست‌داشتنی برگشته از گور را با لباس سیاه و باشکوه خود، در حال پرواز در آسمان‌ها ببینیم. بازگشت Superman با این لباس هیجان برای JL را چندین برابر می‌کند. من به شخصه بی‌صبرانه منتظر آن هستم.

Justice League Batman Teaser

شخصیت Batman نیز صحنه‌های جدیدی را از آن خود کرد. رونمایی از Batmobile جدید در میان آنها بود.

Justice League از آنچه فکر می‌کنیم نزدیک‌تر است

فیلم Justice League (نسخه‌ی Snyder Cut) در شبکه‌ی HBO Max و تاریخ ۱۸ مارچ (تنها ۱۲ روز پس از تاریخ انتشار این خبر) استریم خواهد شد. با ۴ ساعته شدن این عنوان و بودجه‌ی عظیم آن، سرمایه‌گذاران تمرکز خود را به این اثر منتقل کرده‌اند. حالا این سوأل ایجاد می‌شود که بودجه‌ی اضافه‌شده به این فیلم صرف چه مواردی می‌شود؟ در جواب این سوأل باید بگویم که تمامی موارد “جلوه‌های ویژه‌ی پیشرفته، رده‌بندی رنگ و نور و حتی صحنه‌ی جدیدی از جوکر آقای Jared Leto” به این فیلم اضافه شده‌اند (به نظر من گزینه‌ی آخر خبر خوبی نیست).

چه سورپرایزهایی در انتظار ماست؟ خب، جواب این سوأل خیلی نزدیک است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلم Justice League، با ما همراه باشید تا در سریع‌ترین زمان به شما اخبار مربوطه را انتقال دهیم.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.