نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League بخش‌بندی می‌شود!

5 March 2021 - 23:56
نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League بخش‌بندی می‌شود!

هیجان از همیشه بیشتر است. نفس‌ها در سینه‌ها حبس شده‌اند. یکی از موردانتظارترین روزهای ۲ سال اخیر نزدیک است. روز انتشار عنوان Justice League. اما صبر کن … این عنوان، Justice League معمولی (که توسط منتقدان نابود و یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ خطاب شد) نیست. ما داریم درباره‌ی Justice League Snyder Cut حرف می‌زنیم! کمی دیگر تمامی انتظارها به پایان می‌رسند و شاهد یکی از ۲ اتفاق خواهیم بود. یا این نسخه جهان DCEU را نجات می‌دهد و یا اینکه DC باری دیگر شکستی عظیم را متحمل می‌شود. بیاید امیدوار باشیم که این فیلم زمینه‌ساز شروع رقابت حقیقی DC و MARVEL باشد.

اجرای عدالت در حق Justice League نزدیک است

خوشبختانه، ما تنها ۲ هفته با عرضه‌ی نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League روی شبکه‌ی HBO Max فاصله داریم. طرفداران از سال ۲۰۱۷ تا کنون منتظر این لحظه بودند. لحظه‌ای که بتوانیم ایده و تصور Zack Snyder از این فیلم را ببینیم! این انتظار و آرزو از ماه نوامبر ۲۰۱۷ (تاریخ اکران این فیلم) شروع شد. تنها چند روز بین ما و نسخه‌ی حماسی Snyder Cut فاصله وجود دارد! این موضوع اوج هیجان را برای طرفداران DC به همراه دارد. قطار Hype از کنترل خارج شده است و اکانت رسمی توئیتر Justice League Snyder Cut، به موتور این قطار زغال بیشتری اضافه کرد.

شاید پیش خودتان فکر کنید “چطور ممکنه از این هیجان‌زده‌تر بشم؟” جواب ساده است. با رونمایی شدن از اسامی Chapter‌‌های این فیلم. فیلم Justice League آقای Zack Snyder زمان پخشی برابر با ۴ ساعت دارد، پس اضافه کردن Chapter به فیلم (جهت قسمت‌بندی) منطقی‌ست. حتی اگر هیچ دلیلی برای حضور این Chapter Screenها وجود نداشته باشد، به مخاطبین مهلت می‌دهند تا غذا بیاورند یا نیازهای انسانی خود را برطرف کنند (۴ ساعت زمان بسیار زیادی‌ست). هنگامی که این پروژه معرفی شد، یک سریال کوتاه ۴ قسمتی بود اما این ایده عوض شد.

Darkseid Cometh in Snyder Cut

در نسخه‌ی Snyder Cut، ما باید منتظر حضور شخصیت Darkseid و معرفی وی در دنیای DCEU باشیم.

قطره به قطره اطلاعات جدید فاش می‌شوند

حالا به عنوان فیلمی کامل منتشر خواهد شد. البته برخی از المان‌های سریال‌گونه در این اثر باقی خواهد ماند (همچون ساخت اپیزودی). اسامی Chapterها رمزآلود و اسرارآمیزند اما به ما این اجازه را می‌دهند تا اطلاعات بیشتری راجع به خط داستانی این فیلم دریافت کنیم. Age of Heroes مطمئناً بخشی از فیلم را پوشش می‌دهد که در آن Batman (با بازی Ben Affleck) در حال سفر به نقاط مختلف جهان و جمع‌آوری قهرمانان برای Justice League است. All the King’s Men احتمالاً به تلاش گروه JL برای احیای Superman (با بازی Henry Cavill) اشاره می‌کند. هرچند، ما می‌دانیم که این بخش از فیلم کاملاً با نسخه‌ی عرضه‌شده در سینماها فرق دارد.

Change Machine و Beloved Mother, Beloved Son هر دو به بخش‌هایی از فیلم که به Mother Box اختصاص دارند، ربط دارند. Beloved Mother, Beloved Son می‌تواند به دیدار Superman و مادرش Martha (با بازی Diane Lane) اشاره کند. شاید هم به Batman و مادرش، که اسم او نیز Marthaست، اشاره دارد (میم‌های بسیاری در مورد این نقطه‌ی اتصال ساخته شدند). در نهایت Something Darker بدون شک به Darkseid (شخصیت منفی منتخب آقای Snyder و یکی از شناخته‌شده‌ترین Super-Villainهای تاریخ) اشاره دارد.

Zack Snyder پیش از اینکه پروژه را ترک کند و Darkseid جای خود را به پسر شاخ‌دار و زشت CGI خود Steppenwolf (Ciaran Hines) دهد، قصد داشت تا Darkseid شخصیت منفی بزرگ این فیلم باشد. عناوین هر ۶ بخش این فیلم را در بخش پایینی مشاهده خواهید کرد. فیلم Justice League آقای Zack Snyder در تاریخ ۱۸ مارچ روی شبکه‌ی HBO Max منتشر خواهد شد.

Justice League Part 1

Justice League Part 2

Justice League Part 3

Justice League Part 4

Justice League Part 5

Justice League Part 6

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.