صحبت‌های رایان رینولدز درباره‌ی فیلم لایو اکشن Pokémon Detective Pikachu

4 May 2019 - 23:00

فیلم لایو اکشن Pokémon Detective Pikachu «پوکمون کارآگاه پیکاچو» به زودی در سینماها اکران خواهد شد و نگاه جدیدی به دنیای محبوب پوکمون ارائه خواهد داد. همچنین به دلیل اینکه این فرنچایز تاکنون فیلم لایو اکشنی نداشته همگی طرفداران پوکمون منتظر این فیلم هستند. برای غولی در صنعت بازی‌های ویدیویی، انیمه و اسباب‌بازی مثل پوکمون، ۲۳ سال انتظار برای ساخت چنین فیلمی خیلی طولانی به نظر می‌آید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) صداپیشه‌ی شخصیت اصلی فیلم یعنی کارآگاه پیکاچو در این باره صحبت کرده که چرا فیلم لایو اکشن پوکمون قبلا ساخته نشده است:

من پوکمون را می‌شناختم، اما از جزئیات آن اطلاعی نداشتم. وقتی سراغ آن رفتم این دنیا به نظرم خیلی شگفت‌انگیز آمد. باورم نمی‌شود که قبلا فیلم لایو اکشنی در این دنیا ساخته نشده است. فکر می‌کنم تکنولوژی قبلا به چنین سطحی نرسیده بود. هر بار که در چنین داستان پیشگامانه‌ای حضور داشته باشم برایم جذاب و مهیج خواهد بود.

باعث تعجب نیست که رینولدز فکر می‌کند تکنولوژی نقش مهمی در فیلم لایو اکشنی مثل Detective Pikachu دارد، چون زمانی که اولین بار برای حضور در این فیلم انتخاب شد نمونه‌ای از آن را دید. او در این باره هم گفته است:

من آن زمان قصد داشتم او را باحال و بامزه نشان دهم، اما تحقیقات زیادی کردم. اولین کاری که آن‌ها کردند این بود که کارآگاه پیکاچوی کامپیوتری را ساختند و صدای من را روی آن قرار دادند تا ببینند نتیجه چیست… یک موجود کوچک بامزه و جذاب با حالتی بی‌حوصله و بداخلاق.

فیلم  Pokemon: Detective Pikachu به کارگردانی راب لترمن (Rob Letterman) و به نویسندگی دن هرناندز (Dan Hernandez)، بنجی سامیت (Benji Samit)، نیکول پرلمن (Nicole Perlman) و درک کانلی‌ (Derek Connolly) قرار است ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) اکران شود. در این فیلم علاوه بر رینولدز، جاستیس اسمیت (Justice Smith)، کاترین نیوتن (Kathryn Newton)، کن واتانابه (Ken Watanabe)، کاری پیتون (Khary Payton)، بیل نای (Bill Nighy)، سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse)، ریتا اورا (Rita Ora) و عمر شاپارو (Omar Chaparro) حضور دارند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.