تولید دنباله Jumanji: Welcome to the Jungle پایان یافت

12 May 2019 - 11:30

دنباله فیلم  Jumanji: Welcome to the Jungle بازیگران تماما ستاره در اختیار دارد که هر کدام هزاران عکس جالب از پشت صحنه این فیلم منتشر کرده‌اند. دواین جانسون (Dwayne Johnson) ملقب به راکی اخیرا تصاویری از فیلم در اینستاگرام خود منتشر کرده که یکی از آن‌ها خبر از به پایان رسیدن تولید فیلم می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وی در پست خود اینگونه نوشته:

خانم‌ها و آقایان، این پایان رسمی تولید جومانجی جدید است. از همه آن‌هایی که وقت و استعدادشان را برای ساخت این فیلم به بهترین نحو ممکن گذاشتند، تشکر می کنم. از طرفداران جومانجی در سراسر دنیا ممنون هستم که این فرنچایز را به موفقیت رساندند.

کوین هارت (Kevin Hart) در پاسخ به پست راکی نوشته:

مردم حتی فکرش را هم نمی‌کنند چه چیزی براشون داریم.

جانسون و هارت با بازیگرانی همچون جک بلک (Jack Black)، کارن گیلان (Karen Gillan)، نیک جونز (Nick Jones) و رایز داربی (Rhys Darby) هم‌بازی شده‌اند. بازیگران قبلی فیلم، سرداریوش بلین (Ser’Darius Blain)، مدیسون ایزمن (Madison Iseman)، مورگان ترنر (Morgan Turner) و الکس ولف (Alex Wolff) نیز در فیلم جدید بازی می‌کنند.

آکوافینا (Awkwafina)، دنی ددویتو (Danny DeVito)، دنی گلاور (Danny Glover)و دانیا رامیرز (Dania Ramirez) بازیگران جدید فیلم هستند.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در تاریخ ۱۳ دسامبر اکران خواهد شد.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.