Game of Thrones: آیا HBO اسپین آفی از آریا را خواهد ساخت؟

23 May 2019 - 22:30

در آخرین فصل از سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» فرزندان استارک (Stark) به عنوان قهرمانان واقعی سریال شناخته شدند و مسیرهای جداگانه‌ای را ادامه دادند. بران (Bran) به عنوان پادشاه Westeros ها اعلام شد، و سانسا (Sansa) به عنوان نخستین ملکه‌ی ناحیه‌ی شمال اعلام گشت. جان اسنو (Jon Snow) به مرزهایی فراتر از حصار رفت، و اریا (Arya) سوار بر کشتی، سفری دریایی به قسمت غربی Westeros کرد، به امید اینکه دروغ‌هایی که در پشت این منطقه‌ی ناشناس وجود دارد را، کشف کند. این موضوع همچنان امید را برای ساخته شدن اسپین آفی از آریا توسط HBO زنده نگه داشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در یک مصاحبه با خبرگزاری ددلاین، مدیر برنامه‌ریزی HBO، یعنی کیسی بلویز (Casey Bloys) اعلام کرده است که آنها تصمیمی برای توسعه و پیشرفت هیچ فصلی از سریال Game of Thrones را ندارند. در ادامه صحبت‌های او را می‌شنویم:

من می‌فهمم این از کجا می‌آید و کاملا آن را درک می‌کنم، اما باید مراقب باشیم که در آن زیاده‌‎روی نکنیم. این سریال از دن و دیوید در هشت فصل بوده است، و من می‌خواهم آن را به عنوان یک کار هنری در سبک خودش رها کنم. من فکر می‌کنم که این بسیار خوب است که ما داستان‌های دیگری را که در این دنیای عظیم جورج (George) امتحان کنیم. اگر بگذاریم که سریال به روند خودش پیش برود، احساس می‌کنم که کار به‌خوبی انجام شده است.

زمانی که درباره‌ی زمان‌بندی احتمالی و وضعیت دنباله‌ی سریال در فصل‌های آینده از او سوال شد، او جواب داد:

من فکر می‌کنم که آخرین چیزی که شما از هر سریالی می‌خواهید این است که دنباله دارد یا خیر، و باید سعی کنید که عجله نکنید. بنابراین آخرین کاری من می‌خواهم در سریال انجام بدهم، گذاشتن نوعی سختی روی شانه‌ی نویسنده‌ی سریال یعنی جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) است، که وی این دنیای عظیم را خلق کرده است. اما جین گلدمن (Jane Goldman) یک سریال دیگر ساخت، با شخصیت‌های متفاوت، در زمانی متفاوت، این راه دشواری برای قدم گذاشتن است، و شما می‌خواهید سریالی از دنیای خودش بسازید، نه یک المثنی از دنیای حال حاضر.

من فکر می‌کنم گلدمن فیلم‌نامه‌ای بسیار خوب و قوی نوشته است، و کارگردان سریال اس‌جی کلرکسون (SJ Clarkson) مشغول آماده کردن یک پیش درآمد عالی است. ما قصد داریم که این پیش‌درآمد را به درستی انجام دهیم. من امیدوارم که آن را دوست داشته باشیم و ما رو به جلو حرکت کنیم. اما من نمی‌خواهم اتفاقاتی که در فصل آخر افتاده است را در این روند، به کسی دیکته کنم.

بازیگران چند هفته‌ی پیش تکمیل شدند. و آن‌ها برای شروع فیلم‌برداری در چند هفته‌ی آینده، بسیار مشغول هستند.

این سریال بر اساس کتاب A Song of Ice and Fire «آهنگی از یخ و آتش» از جورج آر آر مارتین ساخته شده است. از ستارگان آن هم می‌توان به پیتر دینکلیج (Peter Dinklage)، نیکولاج کاستر ولداو (Nikolaj Coster-Waldau)، لنا هدی (Lena Headey)، امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، کیت هرینگتون (Kit Harington)، سوفی ترنر (Sophie Turner) و مسی ویلیامز (Maisie Williams) اشاره کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.