سریال Lucifer: واکنش شورانر به درخواست طرفداران برای ساخت فصل ششم

19 June 2019 - 15:30

اوایل این ماه طرفداران سریال محبوب Lucifer «لوسیفر» خبرهای تلخ و شیرینی شنیدند، جایی که نتفلیکس (Netflix) اعلام کرد این سریال احیاشده براساس کامیک‌های DC به زودی برای فصل پنجم و پایانی برخواهد گشت، اما خیلی از طرفداران جنبه‌ی بد این خبر را در نظر گرفته و شروع به امضای درخواست‌هایی برای تولید فصل ششم سریال توسط نتفلیکس کردند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این درخواست هفته گذشته در سایت Change.org آغاز شد و تاکنون ۴۸۰۰۰ نفر از جامعه هدف ۵۰ هزارنفری آن را امضا کرده‌اند و حالا مورد توجه ایلدی مادرویچ (Ildy Modrovich) شورانر کنونی سریال هم قرار گرفته است. او در حساب توئیتر خودش نوشته:

ببخشید که درباره‌ی این مسئله سکوت کردم. حقیقت اینه که دیگه خسته شدم. بخشی از من میتونه Lucifer رو تا ابد تولید کند. اما همچنین از شما طرفداران و نتفلیکس سپاسگزارم که به ما اجازه دادید داستان خودمون رو در کنار هم ادامه بدیم. فقط میدونم فصل پنجم قراره ادای احترامی به طرفداران Lucifer باشه.

سریال Lucifer براساس کامیک‌های شرکت ورتیگو، داستان فرشته‌ی سقوط کرده را دنبال می‌کند. لوسیفر که از ارباب جهنم بودن خسته شده، تاج و تختش را رها می‌کند. او سپس خودش را به لس‌آنجلس بازنشسته می‌کند، جایی که با کارآگاه پلیس کلوئی دکر برای از بین بردن خلافکارها همکاری می‌کند. این سریال پس از فصل سوم توسط فاکس کنسل شد، اما نتفلیکس آن را برای دو فصل تمدید کرد.

فصل چهارم Lucifer به تازگی از نتفلیکس پخش شده است. فصل پنجم و پایانی سریال هم سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.