نتفلیکس رسما سریال Sandman را سفارش داد

2 July 2019 - 21:00

پس از سال‌ها تلاش برای توسعه‌ی کمیک‌های کلاسیک Sandman به نویسندگی نیل گیمن (Neil Gaiman) و آوردن آن‌ها بر روی صفحه‌ی نمایش، سرانجام نتفلیکس قراردادی را با بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر به امضا رساند تا بر اساس آن سریالی را سفارش دهد. گفته می‌شود که این قرارداد، یک تعهد مالی عظیم و گران قیمت‌ترین پروژه تلویزیونی دی‌سی اینترتیمنت است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

Sandman، سری کمیک‌های جذاب و انتزاعی است که ابتدا در سال ۱۹۸۹ با نویسندگی نیل گیمن و توسط دی‌سی کمیک منتشر شد و حول محور شخصیتی است که تجسم رویاها است. ابتدا چندین تلاش برای به صفحه‌ی نمایش آوردن آن‌ها در دهه ۹۰ میلادی و اخیرا در سال ۲۰۱۶ صورت گرفت که در آخرین تلاش قرار بود گیمن و گویر به عنوان تهیه کننده اجرایی و اریک هایزرر (Eric Heisserer) به عنوان فیلم‌نامه‌نویس آن باشند.

براساس هالیوود ریپورتر، گیمن که خالق و نویسنده کمیک‌های اصلی است در کنار نویسنده Constantine و Batman v. Superman: Dawn of Justice دیوید گویر (David Goyer) تهیه کننده‌های اجرایی و نویسنده Wonder Woman آلن هاینبرگ (Allan Heinberg) به عنوان شورانر و نویسنده آن هستند.

پس از قطع همکاری نتفلیکس با مارول و کاسته شدن از تعداد کاربران آن و تمرکز آن‌ها بر روی سرویس استریم +Disney، قرارداد بزرگ نتفلیکس برای Sandman علاقه‌ی آن‌ها به برنامه ریزی دوباره برای چنین ژانری را تایید می‌کند. این درحالیست که وارنر نیز برای راه اندازی سرویس استریم خود در حال مذاکره با جی‌جی آبرامز (J.J.Abrams) و بستن قراردادی به ارزش نیم میلیارد دلار است، بنابراین هر تزریق درآمدی در کوتاه مدت می‌تواند انجام چنین معامله‌ای را آسان‌تر کند.

گیمن اخیرا موفقیت‌هایی در زمینه تلویزیون به دست آورده است؛ سریال American Gods که توسط شبکه‌ی Starz تولید می‌شود، بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی نیل گیمن است که وارد فصل سوم خود شده و سریال Good Omens که گیمن یکی از نویسنده‌های آن در کنار تری پراتچت (Terry Pratchett) است، از جمله‌ی این دستاوردها هستند.

سندمن دارای پتانسیل زیادی برای به موفقیت رسیدن و نمایش در سینما و تلویزیون است و در میان ۷۵ شماره اصلی از کمیک‌ها، تعدادی اسپین‌ آف، وان شات و کمپین هواداری پرشور، محتوای زیادی برای یک یا چند سریال در حال توسعه وجود دارد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.