فیلم Space Invaders توسط New Line ساخته خواهد شد

13 July 2019 - 15:00

New Line فیلم Space Invaders را با نویسنده‌ی فیلم Mortal Kombat، گرگ روسو (Greg Russo)، اقتباس خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

با توجه به موفقیت تجاری Detective Pikachu و موفقیت نسبی نزد منتقدان در امسال و موفقیت فیلم Rampage در گیشه‌ی سال گذشته، عجیب نیست اگر New Line Cinema بخواهد توسعه‌ی فیلمی اقتباسی از بازی ویدیویی Space Invaders را آغاز کند. براساس گزارشات deadline، گرگ روسو برای نوشتن فیلمنامه‌ی این فیلم به پروژه اضافه شد.

روسو هم اکنون در حال به راه انداختن موجی در صنعت سینما به لطف فیلمنامه نویسی او برای فیلم پیش روی Mortal Kombat، اثری بازسازی شده برای New Line Cinema، است. فیلمنامه‌ی فیلم مورتال کمبت اولین فیلمنامه‌ی او است، همچنین به پروژه‌هایی برای توسعه‌ی بازسازی فیلمی بر اساس مجموعه‌ی Resident Evil و دنباله‌ی لایو اکشن جدید و اقتباسی نتفلیکس از سری مانگا و انیمه‌ی Death Note پیوسته است.

Space Invaders یکی از بزرگترین بازی‌های آرکید تاریخ، الهام بخش تعداد زیادی از بازی‌های شوتر که در آینده منتشر شدند و یکی از اولین بازی‌های همه گیر و محبوب بین بازی بازان جوان در دهه ۸۰ میلادی و در کل دستاورد بزرگی بود.

با توجه به بازی، کنجکاوی زیادی برای نحوه‌ی اقتباس و داستان بازی وجود دارد؛ زیرا تنها خط داستانی بازی خلاصه به قرارگیری بازی بازان پشت کنترل کننده‌ی یک توپ لیزری و جلوگیری از سیل هجوم مهاجمان فضایی می‌شد.

این پروژه توسط شرکت Weed Roads Pictures، متعلق به آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman)، در کنار Safehouse Pictures، متعلق به جوبی هارولد (Joby Harold) و توری تانل (Tory Tunnell)، تهیه می‌شود. کمپانی Warner Bros. و New Line Cinema آن را اکران خواهند کرد.

علاوه بر نگارش فیلمنامه‌ی بازسازی Mortal Kombat که فیلمبرداری آن اواخر امسال در جنوب استرالیا آغاز خواهد شد، روسو برای نوشتن فیلمنامه‌ی عنوان اقتباسی و اکشن-ماجراجویی از مجموعه‌ی Saints Row به اف گری گری (F. Gary Gray)، کارگردان و تهیه کننده‌ی این اثر، پیوست.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.