نویسندگان Spider-Man: Homecoming اقتباس Dungeons & Dragons را می‌سازند

31 July 2019 - 13:30

اقتباس سینمایی مورد انتظار از روی بازی نقش‌آفرینی و محبوب Dungeons & Dragons «سیاه چاله‌ها و اژدهایان» یک گام به تولید نزدیک‌تر شد. جاناتان گلداستاین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دیلی (John Francis Daley) در حال مذاکره با پارامونت برای کارگردانی این فیلم هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

گلداستاین و دیلی به تازگی کارگردانی فیلم Game Night «شب بازی» را برعهده داشتند، کمدی تاریک محصول برادران وارنر درباره گروهی از بزرگسالان که شب بازی همیشگی آن‌ها با یک آدم‌ربایی که ممکن است بخشی از بازی باشد به هم می‌خورد. این دو چند سال پیش نویسندگی فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را برعهده داشتند. آن‌ها همچنین قرار بود کارگردانی فیلم The Flash «فلش» را برعهده بگیرند اما از این کار منصرف شدند.

مثل خود بازی، تولید اقتباس سینمایی Dungeons & Dragons هم به کار دشواری تبدیل شده که استودیوها سال‌ها درگیر تصاحب حقوق آن بودند. استودیوی برادران وارنر چندین بار سعی کرد این پروژه را بسازد و قصد داشت از کریس مک‌کی (Chris McKay) سازنده انیمیشن Lego Batman «لگو بتمن» به عنوان کارگردان این فیلم بهره ببرد. او به جای این پروژه، کارگردانی فیلم Ghost Draft با بازی کریس پرت (Chris Pratt) را برعهده گرفت و زمانی که یک اقتباس بازی ویدیویی دیگر یعنی Warcraft «وارکرفت» با بودجه ۱۶۰ میلیونی به موفقیت نرسید، برادران وارنر از تولید اقتباس Dungeons & Dragons منصرف شد.

حالا پارامونت تولید این پروژه را برعهده گرفته است. مایکل جیلیو (Michael Gilio) جدیدترین نسخه از فیلمنامه را نوشته و برایان گلدنر (Brian Goldner) و استفن دیویس (Stephen Davis) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.