فیلم Rambo: Last Blood رده سنی R بسیار خشن دریافت کرد

1 August 2019 - 13:00

طرفداران ژانر اکشن مدت‌هاست منتظر بازگشت شخصیت کلاسیک جان رمبو در فیلم Rambo: Last Blood «رمبو: آخرین خون» بوده‌اند و حالا نویسنده و بازیگر فیلم یعنی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در اینستاگرام خودش اعلام کرده پنجمین فیلم این فرنچایز رده سنی R (بالای ۱۷ سال) بسیار خشن دریافت کرده و مخاطبان با چیزی کاملا متفاوت نسبت به فیلم‌های قبلی روبرو خواهند شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در جدیدترین قسمت از فرنچایز محبوب Rambo این کهنه‌سرباز جنگی با بازی استالونه حین زندگی در مزرعه‌ای در آریزونا در حال کنار آمدن با اختلالات روانی پس از جنگ است. او خیلی زود متوجه می‌شود نوه‌اش حین گذشتن از مرز مکزیک برای رفتن به یک جشن گم شده، پس جان به جنوب مرز می‌رود تا این دختر جوان را پیدا کند. این ماموریت وقتی به یک ماجرای خشن تبدیل می‌شود که رمبو یک گروه قاچاق انسان را کشف کرده و برای مبارزه با آن‌ها با یک خبرنگار که خواهرش ربوده شده همکاری می‌کند. رمبو باید از تمام مهارت‌های خودش برای نجات دختران و شکست یک ارباب قاچاقچی استفاده کند.

آدریان گرونبرگ (Adrian Grunberg) کارگردانی فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از استالونه و مت سیرولنیک (Matt Cirulnick) برعهده دارد.

فیلم Rambo: Last Blood در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.