تریلر تازه‌ای از Lady and the Tramp منتشر شد| عاشقانه‌ای سگی!

17 October 2019 - 09:30

Walt Disney Pictures تریلر تازه‌ای را از فیلم لایو-اکشن Lady and the Tramp که بازسازی انیمیشنی کلاسیک با همین نام است، منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Lady and the Tramp داستان سگی از نژاد کوکر اسپانیل آمریکایی بانام لیدی که با خانواده‌ای از قشر متوسط رو به بالا در حال زندگی است را روایت می‌کند. اما وقتی این خانواده دارای بچه می‌شوند، او دچار سردرگمی می‌شود که پس از ملاقات با مانگرالی بنام ترامپ در خیابان‌ها به‌پایان می‌رسد. آن‌ها سفری عاشقانه را آغاز می‌کنند و سرانجام عاشق یکدیگر می‌شود.

ستارگان این اثر را تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش لیدی، جاستین ثرو (Justin Theroux) در نقش ترامپ، توماس من (Thomas Mann) در نقش جیم دیر، کرسی کلمونس (Kiersey Clemons) در نقش همسر جیم یعنی دارلینگ، اشلی جنسن (Ashley Jensen) در نقش جکی یک تریر اسکاتلندی، بندیکت وانگ (Benedict Wong) در نقش بول یک بولداگ انگلیسی، سم الیوت (Sam Elliott) در نقش تراستی یک بلادهاوند، جنل مونی (Janelle Monae) در نقش پگ یک پکینز، ایوت نیکول براون (Yvette Nicole Brown) در نقش عمه سارا، آدریان مارتینز (Adrian Martinez) در نقش الیوت و آرتورو کاسترو (Arturo Castro) در نقش مارکو، تشکیل می‌دهند.

چارلی بین (Charlie Bean) کارگردان The LEGO Ninjago Movie و Tron Uprising این فیلم ترکیبی از اکشن زنده با جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری را بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته‌ی اندرو بوجالسکی (Andrew Bujalski) کارگردانی می‌کند.

این فیلم ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) بر روی سرویس استریم پیشِ روی دیزنی یعنی Disney+ قرار خواهد گرفت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.