ساخت ریبوت Pirates of the Caribbean توسط سازندگان سریال Chernobyl

26 October 2019 - 13:30

شاید Pirates of the Caribbean «دزدان دریایی کارائیب» به زودی دوباره وارد دریاها شود. دیزنی تد الیوت (Ted Elliott) نویسنده فیلم‌های سابق این فرنچایز و کریگ میزین (Craig Mazin) سازنده سریال محبوب و موفق Chernobyl «چرنوبیل» را برای ساخت ریبوت Pirates of the Caribbean استخدام کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم قرار است جان تازه‌ای به این فرنچایز ببخشد، که یکی از بزرگترین سری فیلم‌های تاریخ سینماست و شخصیت دیوانه و جذاب جک اسپارو را به مخاطبان معرفی کرد. اما همچنین فرنچایزی است که پس از پنج فیلم، با مشکلات زیادی روبرو شد. مشکلات شخصی جانی دپ بازیگر اصلی فرنچایز هم باعث شد اوضاع این سری بدتر شود.

دیزنی از سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت این سری را ریبوت کند، زمانی که رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) نویسندگان Deadpool «ددپول» را برای نوشتن فیلمنامه آن انتخاب کرد. اما ریس و ورنیک اوایل سال ۲۰۱۹ از این پروژه کناره‌گیری کردند.

استخدام الیوت و میزین فیلم جدید Pirates را در مراحل اولیه توسعه قرار می‌دهد و این دو موظف هستند مسیر و داستانی برای این ریبوت پیدا کنند. هنوز مشخص نیست آیا شخصیت اسپارو در این ریبوت حضور دارد یا دپ دوباره در این نقش ظاهر خواهد شد یا خیر. جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) دوباره تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

الیوت سابقه نوشتن فیلمنامه چهار فیلم اول این فرنچایز The Curse of the Black Pearl «نفرین مروارید سیاه»، Dead Man’s Chest «صندوقچه مرد مرده»، At World’s End «پایان جهان» و On Stranger Tides «سوار بر امواج ناشناخته» را با همکاری تری روسیو (Terry Rossio) داشته است.

میزین با فیلم‌های Scary Movie «فیلم ترسناک» و The Hangover «خماری» وارد ژانر کمدی شد، اما با سریال برنده امی Chernobyl محصول HBO خودش را به همگان اثبات کرد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.