تاریخ فیلم‌برداری دنباله آکوامن اعلام شد

27 November 2019 - 16:00

دی‌سی موفقیت‌های زیادی در طول سال گذشته داشته، اما همه چیز با آکوامن ۲۰۱۸ اوج گرفت. جیمز وان (James Wan) و جیسون موموآ (Jason Momoa) و امبر هرد (Amber Heard) بازیگران این فیلم موفق بودند که ۳۳۵ میلیون دلار فروش داخلی و ۱,۱۴۸,۱۶۱,۸۰۷ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. حالا برادران وارنر و دی‌سی به ساخت دنباله فیلم چراغ سبز نشان داده و این فیلم را در اسرع وقت خواهد ساخت. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

به نقل از پایگاه خبری ورایتی، دی‌سی وان را مجددا برای کارگردانی کار برگزیده و امیدوار است فیلم‌برداری آن از اوایل ۲۰۲۱ آغاز گردد. گزارشات حاکی از این هستند که دی‌سی به دنبال کارگردانی برای اسپین‌آف آکوامن، The Trench، است، فیلمی که موجودات ترسناکی که در فیلم اول دیدیم، را مورد توجه قرار داده است. صحنه The Trench یکی از لحظات ترسناک فیلم بود و حالا که وان کارگردان دنباله آکوامن شده، نمی‌تواند این اسپین‌آف را کارگردانی کند.

سایت خبری کامیک‌کان با وان درباره این اسپین‌آف صحبت کرده و با اینکه چیز زیادی از فیلم نگفت، قصد ندارد فقط به ابعاد ترسناک The Trench اتکا کند.

ما روی فیلم‌نامه متمرکز هستیم و داریم داستان را می‌سازیم بنابراین نمی‌خواهم توضیح اضافی بدهم اما قطعا این چیزی است که می‌خواهم بخش ترسناکش زیاد باشد و برای همین بیشتر فیلم ترسناک هیولایی است تا فیلم ابر قهرمانی‌، اما هنوز بخشی از دنیای آکوامن است.

احتمال بازگشت بازیگران اصلی فیلم اول به دنباله آن زیاد است و از ادامه اتفاقات فیلم اول است و بلک مانتا احتمالا تبهکار اصلی فیلم است. اورم نیز هست.

منبع: کامیک‌کان

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.