حضور سیلوستر استالون در دنباله Escape Plan 2 تایید شده‌است

3 November 2016 - 09:00

در بررسی بازگشتن ستارگان اکشن قدیمی به هالیوود امروز، سیلوستر استالون (Sylvester Stallone) در سال‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود در این زمینه نشان داده‌است. به دنبال حضور در فیلم موفق Creed «عقیده» در سال گذشته، که نامزدی جایزه اسکار را برای او به ارمغان آورد، این بازیگر شناخته شده‌ی هالیوود سال آینده با فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان شماره دو» وارد دنیای سینماتیک مارول خواهد شد. در کنار این موضوع، استالون در تعدادی دیگر از دنباله‌های در حال ساخت نیز حضور دارد، از جمله دنباله‌ی در نهایت تایید شده‌ی Creed. با سینماگیمفا همراه باشید.

حال نیز، به نظر می‌رسد او قصد دارد برای مال خود کردن یک فرنچایز احتمالی، در دنباله‌ای از آن حضور داشته‌باشد، فیلمی که در اوایل به علت همکاری او با آرنولد شوارتزنیگر (Arnold Schwarzenegger) هایپ زیادی پیرامونش به وجود آمد ولی پس از اکران، چندان به مذاق منتقدان خوش نیامد. همانطور که قطعا متوجه شدید، موضوع صحبت فیلم سال ۲۰۱۳، Escape Plan «نقشه فرار» است.

به گزارش ددلاین فیلم Escape Plan 2 به دست استودیوی Emmett/Furla/Oasis Films در حال ساخت است و استالون در این فیلم قرار است دوباره نقش ری برسلین را بازی کند. این بار، طبق گزارشات او نقش مکمل را در این دنباله خواهد داشت و مایلز چپمن (Miles Chapman) نیز همانند فیلم اول کار نوشتن فیلم‌نامه این دنباله را بر عهده خواهد داشت. هنوز خبری پیرامون این موضوع وجود ندارد که آیا شوارتزنیگر نیز همانند استالون برای بازی در نقش خود به این فیلم باز خواهد گشت یا خیر.

escape-plan-2-announced-with-stallone

حال، علی‌رغم دریافت نقدهای عمدتا منفی، فیلم اوریجینال توانست عملکرد نسبتا مناسبی را در گیشه از خود به نمایش بگذارد. بعد از فروش داخلی ضعیف ۲۵ میلیون دلار در زمان اکران، فیلم توسط فروش خارجی خود نجات پیدا کرد، جایی که توانست با فروش ۱۱۲ میلیون دلار، بودجه ۵۰ میلیون دلاری خود را باز گرداند و در کنار آن سود خوبی را عاید استودیوی سازنده کند. پس از نظر مالی، حداقل ساخت این دنباله قابل توجیح است ولی نمی‌توان مطمئن بود که آیا عموم مردم دلیلی برای دیدن آن خواهند یافت یا خیر، مخصوصا اگر شوارتزنیگر نیز در آن حضور نداشته‌باشد.

اخیرا نیز این خبر منتشر شده‌است که استودیوی Millennium Films قصد ساخت ریبوت عنوان مشهور Rambo را دارد، آن هم بدون حضور استالون. با در نظر داشتن این موضوع که کاراکتر جان رمبو همیشه جزو نمادهای بازیگری استالون بوده‌است، عدم حضور او در این پروژه بسیاری از طرفداران را متعجب کرده‌است. در حال حاضر به طور کلی اطلاعات کمی در مورد دنباله‌های استالون در نقش اصلی مانند The Expendables 4 وجود دارد ولی به هر حال به نظر می‌رسد او قصد دارد با حضور دنباله Escape Plan فرنچایزی جدید را با نام خود بر روی آن به وجود آورد. در آینده اخبار بیشتری در مورد فیلم‌های جدید این بازیگر منتشر خواهد شد، به هر حال علی‌رغم سن و سالش، استالون بازیگر پر کار این روزهای هالیوود است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.