ریبوت The Invisible Man رسما رده سنی R گرفت

11 January 2020 - 13:00

پس از شکست فرنچایز هیولایی یونیورسال با فیلم افتضاح The Mummy «مومیایی» محصول ۲۰۱۷، این استودیو تصمیم گرفت هیولاهای قدیمی خودش را با روشی متفاوت به پرده سینماها بیاورد. این استودیو حالا رویکردی مثل برادران وارنر نسبت به فیلم Joker «جوکر» را پیش گرفته، که داستان یک شخصیت خاص را روایت کرده و به دنیای بزرگتری مرتبط نیست. ریبوت The Invisible Man «مرد نامرئی» اولین فیلم یونیورسال با این رویکرد جدید است و حالا رده سنی فیلم مشخص شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم The Invisible Man به دلیل «خشونت خیلی شدید و بدزبانی» با ریت R (مناسب برای بالای ۱۷ سال) اکران خواهد شد. این تجربه جدیدی از نظر خشونت برای لی ونل (Leigh Whannell) نویسنده و کارگردان این فیلم نیست، چون قبلا هم با فیلم‌های فرنچایز Saw «ارّه»، Dead Silence «سکوت مطلق» و Upgrade «ارتقا» وارد این محدوده شده بود.

فیلم The Invisible Man داستان زنی به نام سسیلیا (با بازی الیزابت ماس (Elisabeth Moss)) را روایت می‌کند که در حال فرار از رابطه‌ای خشن با همسر سابقش (با بازی الیور جکسون کوهن (Oliver Jackson-Cohen)) است. اما وقتی همسرش خودکشی می‌کند و تمام اموال خود را برای سسیلیا باقی می‌گذارد، او شک می‌کند که همسرش واقعا مرده باشد. سپس سسیلیا مورد آزار و اذیت موجودی قرار می‌گیرد که هیچکس نمی‌تواند او را ببیند.

فیلم The Invisible Man در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.