سونی فیلم Bad Boys 4 را هم خواهد ساخت

18 January 2020 - 15:00

با توجه به اینکه فیلم Bad Boys For Life «پسران بد برای همیشه» در حال تبدیل به دومین فیلم با بهترین افتتاحیه تاریخ در آخرهفته مارتین لوتر کینگ است، سونی قصد دارد دنباله آن را هم بسازد. کریس برمنر (Chris Bremner) نویسنده فیلم قبلی برای نوشتن فیلمنامه Bad Boys 4 انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

برمنر همراه با پیتر کریگ (Peter Craig) و جو کارناهان (Joe Carnahan) نویسندگی Bad Boys For Life را برعهده داشت. در این فیلم شاهد بازگشت ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لارنس (Martin Lawrence) پس از ۱۷ سال در نقش پسران بد هستیم.

انتظار می‌رود این فیلم در باکس آفیس عملکردی خیلی بهتر از انتظارات داشته باشد. تحلیلگران پیش‌بینی کردند این فیلم افتتاحیه ۴۲-۴۵ میلیون دلاری داشته باشد، اما Bad Boys For Life احتمالا با افتتاحیه ۶۳-۶۷ میلیون دلاری کارش را آغاز خواهد کرد.

هنوز جزئیاتی درباره فیلم چهارم اعلام نشده، البته قطعا در آن شاهد بازگشت اسمیت و لارنس خواهیم بود. عادل العربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) کارگردانی Bad Boys For Life را برعهده داشتند، اما هنوز مشخص نیست برای کارگردانی دنباله هم برخواهند گشت یا خیر.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.