تمایل مایکل ماندو برای ساخت فیلم اسپین‌آف Scorpion

24 April 2020 - 13:00

یکی از بهترین سورپرایزهای پایان فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» معرفی شخصیت مک گارگان ملقب به عقرب بود که مایکل ماندو (Michael Mando) نقش او را بازی کرد، اما عدم حضور او در Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» باعث ناراحتی بود. البته سونی همیشه به دنبال ساخت فیلم Sinister 6 «شش خبیث» بوده و حالا ماندو از تمایلش برای ساخت فیلم مستقل Scorpion گفته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

بنابراین در صورت ادامه موفقیت Venom «ونوم» و مورد توجه قرار گرفتن Morbius «موربیوس» ممکن است به زودی شاهد گردهمایی خبیثان در یک فیلم مستقل باشیم. حالا ماندو درباره تمایل خودش برای ساخت فیلم Scorpion گفته است:

قطعا این کارو میکنم. به نظرم خیلی عالی میشه – کارآگاهی که یاغی میشه. مک گارگان یجورایی دیوونه میشه و توی یک داستان دیگه هم به ونوم تبدیل میشه. به نظرم اون خیلی شخصیت خوب و تاریکیه. اما اون در اصل یک پلیس و یک کارآگاهه. من قطعا دوست دارم داستان تبدیل چنین کارآگاهی به یک شرور تمام عیار رو ببینم.

در کامیک‌ها، گارگان توسط جی.جونا جیمسون استخدام می‌شود تا از رابطه پیتر پارکر با مرد عنکبوتی سر در بیاورد. پس از تلاش‌های ناموفق، او تحت آزمایشی قرار می‌گیرد که طبق برنامه پیش نرفته و او را به شروری به نام عقرب تبدیل می‌کند.

منبع:‌ Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.