همکاری مجدد شان لوی و رایان رینولدز در فیلم جدید استودیو Skydance

25 April 2020 - 14:30

به دنبال همکاری رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و شان لوی (Shawn Levy) در فیلم جدید Free Guy، این سه مجددا برای بازی در درام سفر در زمان استودیو Skydance همکاری خواهند داشت. همانند فیلم Free Guy که رینولدز بازیگر و شان لوی کارگردان بود، این پروژه جدید نیز اینگونه خواهد بود و فیلم را به همراه دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرنجر (Don Granger) تولید می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم ابتدا عنوان Our Name is Adam داشت. تقریبا هشت سال است که این پروژه در دست ساخت قرار دارد و اولین بار سال ۲۰۱۲ قرار بود با تام کروز (Tom Cruise) ساخته شود.

این فیلم به قلم جاناتان تاپر (Jonathan Topper) است که پیش نویس اولیه اش را تی اس نولین (T.S. Nowlin) نوشته و درباره مردی با بازی رینولدز است که به گذشته سفر می‌کند تا از خود ۱۳ ساله‌اش کمک بگیرد و این دو با پدرش که هم سن و سال خودش است، مواجه می‌شود.

این پروژه بدون نام توسط استودیو به نام لوی و رینولدز ثبت شده تا فیلم‌برداری‌اش را آغاز کنند در حالیکه پروژه جدید این دو در سواحل شرقی آمریکا بعلت شیوع ویروس کووید ۱۹ متوقف شده است. فیلم مشترک این دو، Free Guy، در مرحله پس از تولید قرار دارد تا ۱۱ دسامبر، با وقفه ۷ ماهه، اکران گردد.

تولید این فیلم اواخر امسال آغاز می‌گردد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.