تصاویر جدیدی از فیلم Avatar 2 منتشر شد

7 May 2020 - 13:00

در تصاویر جدیدی که از فیلم Avatar 2 «آواتار ۲» منتشر شده جیمز کامرون (James Cameron) را در حال صحبت کردن با بازیگران داخل یک استخر می‌بینیم. در این تصاویر شاهد چگونگی فیلمبرداری سکانس‌های زیرآبی این فیلم هستیم که احتمالا بخش زیادی از فیلم دوم را تشکیل دهند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در یکی از تصاویر کامرون را می‌بینیم که روی یک سکو نشسته، در حالی که بازیگران و فیلمبرداران درون آب شناور هستند. در تصویر دوم، نگاه بهتری به کامرون در حال کارگردانی داریم، جایی که بازیگران روی استوانه‌هایی نشسته‌اند تا حین فیلمبرداری زیرآب خسته نشوند. البته مشخص نیست کدام بازیگران در این تصاویر حضور دارند.

جزئیاتی از فیلم Avatar 2 منتشر نشده، اما می‌دانیم این فیلم هم داستان جیک سالی با بازی سم ورثینگتون (Sam Worthington) و زن موردعلاقه‌اش نیتیری با بازی زوئی سالدانا (Zoe Saldana) را دنبال می‌کند که همچنان مشغول محافظت از سیاره بیگانه پاندورا هستند.

در این فیلم بازیگران جدیدی از جمله کیت وینسلت (Kate Winslet)، ادی فالکو (Edie Falco)، جماین کلمنت (Jemaine Clement)، میشل یئو (Michelle Yeoh) و وین دیزل (Vin Diesel) حضور دارند که به بازیگران سابق این فرنچایز مثل ورثینگتون، سالدانا و سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) خواهند پیوست.

فیلم Avatar 2 قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)‌ اکران شود.

 

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.