تریلر مستند جیمز کامرون با عنوان Secrets of the Whales منتشر شد

10 March 2021 - 14:28
مستند Secrets of the Whales

کاملاً مشخص است که جیمز کامرون (James Cameron) علاقه بسیاری به دنیای زیر آب دارد. علاوه بر وجود داشتن بخش‌هایی در زیر آب در فیلم‌های تولیدی او، این فیلم‌ساز مطرح به مدت دهه‌ها در حال جست و جو در عمق دریا بوده و با همکاری شبکه نشنال جئوگرافیک مستند‌هایی از جمله مستند Ghost of the Abyss در سال ۲۰۰۳ و مستند Aliens of the Deep در سال ۲۰۰۵ را نیز در این باره تولید کرده است.

در حالی که ما در انتظار منتشر شدن اولین تریلر از فیلم Avatar 2 هستم، جیمز کامرون بار دیگر و این بار از طریق مستندی با عنوان Secrets of the Whales به دنیای زیر آب بازگشته است. او مستند سریالی Secrets of the Whales را با همکاری شبکه نشنال جئوگرافیک تولید کرده و قرار است که این مستند در شبکه اینترنتی کمپانی دیزنی با نام دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود. راوی این مستند، یکی از ستارگان فیلم Avatar 2 با نام سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) می‌باشد.

شبکه نشنال جئوگرافیک به تازگی تریلری را از مستند اورجینال و سریالی خود در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس با عنوان Secrets of the Whales منتشر کرده است. این مستند بینندگان خود را در کانون فرهنگی نهنگ‌ها غوطه‌ور خواهد کرد و به بررسی پنج نوع مختلف، مرموز و زیبا از گونه‌های نهنگ‌ها خواهد پرداخت. این پنچ گونه متفاوت از نهنگ‌ها شامل نهنگ قاتل (Orcas)، نهنگ گوژپشت (Humpback whale)، نهنگ سفید (Delphinapterns leucas)، شبه‌نهنگ تک‌شاخ (Narwhal) و نهنگ عنبر (Sperm Whales) می‌باشند.

علاوه بر این، شبکه اینترنتی دیزنی پلاس اعلام کرده که این مستند سریالی چهار قسمته در طی سه سال و در ۲۴ مکان مختلف فیلم‌برداری شده است.

این مستند بینندگان خود را به ماجراجویی عمیقی در دنیای نهنگ‌ها خواهد برد و در این ماجراجویی‌ها مخاطبین می‌توانند نظاره‌گر مهارت‌های ارتباطی فوق‌العاده و ساختارهای اجتماعی پیچیده برخی از گونه‌های متفاوت نهنگ‌ها باشند تا بتوانند (نحوه) زندگی و علاقه این نهنگ‌ها را از دید آن‌ها مشاهده کنند.

در حال حاضر جیمز کامرون و سیگورنی ویور در حال تولید کردن قسمت‌های جدید فیلم Avatar می‌باشند و گفته‌ها حاکی از آن است که علی‌رغم مرگ کاراکتر سیگورنی ویور در قسمت اول این فیلم، این بازیگر بار دیگر در فیلم‌های آینده این فرنچایز ظاهر خواهد شد. او در قسمت اول این فیلم که در سال ۲۰۰۹ به نمایش درآمده، در نقش کاراکتری با نام دکتر گریس آگوستین ظاهر شده است.

به نظر می‌رسد که تم دریای در قسمت‌های بعدی این فیلم نیز وجود خواهد داشت چرا که در سال پیش نیز، تصاویر متعددی از پشت صحنه ساخت این فیلم منتشر شده بود و در آن‌ها تکنولوژی مورد استفاده توسط جیمز کامرون در صحنه‌های زیر آبی این فیلم و قایقی بسیار بزرگ نیز دیده می‌شد.

اخیراً نیز اعلام شده است که قسمت اول فیلم Avatar دوباره در سینما‌های کشور چین پخش خواهد شد و بدین ترتیب زمینه را برای منتشر شدن قسمت‌های بعدی این فیلم آماده خواهد کرد تا ببینیم که آیا ادامه این فیلم دوباره موفق خواهد شد که لقب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ را از آن خود کند یا خیر. در حال حاضر لقب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در اختیار فیلم کمپانی مارول با عنوان Avengers: Infinity War می‌باشد.

مستند Secrets of the Whales توسط استودیو فیلم‌سازی Red Rock Films برای شبکه نشنال جئوگرافیک تولید شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی استودیو فیلم‌سازی Red Rock Films، شامل برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) و شانون مالون-دبندیکتیس (Shannon Malone-DeBenedictis) می‌باشند.

پاملا کاراگل (Pamela Caragol) نیز از طرف شبکه نشنال جئوگرافیک تهیه‌کننده اجرایی این مستند می‌باشد. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز می‌توان به جیمز کامرون و ماریا ویلهلم (Maria Wilhelm) اشاره کرد. علاوه بر جیمز کامرون، کیم باتس (Kim Butts) نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان این مستند می‌باشد. موسیقی‌های مستند Secrets of the Whales را نیز آهنگسازی با نام رافائل تیبو (Raphaelle Thibaut) تنظیم کرده است.

مستند Secrets of the Whales قرار است که در تاریخ ۲۲ آوریل امسال (۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) و در روز جهانی کره زمین در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده از این مستند را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.