سریال Most Dangerous Game برای فصل دوم تمدید شد

11 July 2020 - 12:00

سریال مهیج و اکشن Most Dangerous Game با بازی لیام همسورث (Liam Hemsworth) و کریستوف والتز (Christoph Waltz) برای فصل دوم تمدید شده و قرار است بصورت فیلمی مستقل ساخته شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه، یکی از عناوین منحصر به فرد بود که داج تینس با بازی همسورث را نشان می‌داد که ناامیدانه از همسر باردارش قبل از اینکه بیماری جانش را بگیرد، مراقبت می‌کرد و پیشنهاد مشارکت در بازی مرگباری را می‌پذیرد که در آن یک طعمه است. والتز نقش مایلز سلر را بازی می کرد.

نیک سنتورا (Nick Santora) خالق Scorpion و نویسنده The Sopranos به سایت خبری ددلاین گفته داستان فصل دوم این سریال را نیز نوشته است. او گفته والتز در فصل دوم باز می‌گردد که در آن شاهد یک فراری جدید خواهیم بود. او در این باره گفته:

در حال آماده شدن برای آغاز فیلمبرداری هستیم و امیدواریم با از بین رفتن ویروس کرونا، فیلمبرداری را شروع کنیم. فصل دوم در زادگاه من، در نیویورک ساخته می‌شود و این بیچاره را در سراسر نیویورک دنبال می‌کنیم. او اینبار بدبخت می‌شود.

سنتورا این فیلم را به طور مشترک با فیل ابراهام (Phil Abraham) می‌سازد که کارگردان اثر نیز هست. این سری در CBS Television Studios بطور مشترک با Silver Reel Pictures، Blackjack Films و Mayhem Pictures ساخته می‌شود.

سنتورا این سری را برای Quibi می‌سازد. او به ددلاین گفته:

فعلا در حال رایزنی درباره حق پخش هستیم. یک خریدار احتمالی داریم که به این فیلم علاقمند است و این مسئله برای من خیلی مهم است چون فکر می‌کردم می‌توانم با این بخش ده دقیقه کنار بیایم و با آهنگساز برای بخش موزیکال کار کنم و صحنه‌هایی را بگیرم که باید روی پل باشند و این نیازمند تلاش مینیمالی است که آن را فیلم یک ساعت و پنجاه دقیقه‌ای کرد که عالی از آب درآمد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.