برد دوریف به سریال عروسک قاتل چاکی پیوست

25 July 2020 - 23:00

بازیگر نامزد اسکار و امی برد دوریف (Brad Dourif) مجدداً برای صداگذاری عروسک قاتل در سریال پیشِ روی شبکه‌های Syfy و USA Network این شخصیت یعنی Chucky به جمع عوامل آن اضافه شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

دوریف صداپیشگی این شخصیت را در فیلم اصلی (بازی بچگانه) «Child’s Play» محصول ۱۹۸۸ و شش دنباله‌ی آن که همگی بخشی از دنیای چاکی (Chucky-verse) بودند، انجام داده بود. دان منسینی (Don Mancini) که فیلم‌نامه‌ی تمام آثار این فرانچایز را نوشته است شورانر و خالق سریال Chucky خواهد بود.

دیوید کیرشنر (David Kirschner) که تهیه‌کنندگی فیلم‌های این فرانچایز را انجام داده است تهیه‌کننده‌ی این مجموعه خواهد بود. دوریف اولین بازیگری است که حضورش در این سریال اعلام‌شده است.

در این سریال تازه، مجموعه قتل‌های وحشتناکی با ظاهر شدن یک عروسک چاکی در شهر رخ می‌دهد که شهر را به هرج‌ومرج می‌کشد. دراین‌بین دوستان و دشمنانی از گذشته‌ی چاکی نیز وارد شهر شده و حقیقت پشت این کشتارها شروع به فاش شدن می‌کند.

این سریال توسط UCP که یکی از زیرمجموعه‌های Universal Studio Group است، تولید می‌شود. منسینی، کیرشنر و نیک آنتوسکا (Nick Antosca) تهیه‌کنندگان آن هستند. هارلی پیتون (Harley Peyton) تهیه‌کننده‌ی اجرایی خواهد بود و مانچینی اولین قسمت را کارگردانی خواهد کرد.

در میان آثار دوریف فیلم‌های (جن‌گیر ۳: لژیون) «The Exorcist III: Legion»، (تل‌ماسه) «Dune»، (ارباب حلقه‌ها: دو برج) «The Lord of the Rings: The Two Towers»، (افسانه‌ی شهری) «Urban Legend»، (شیفت شب) «Graveyard Shift» و (بیگانه: رستاخیز) «Alien Resurrection» به چشم می‌خورد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.