مراسم DC FanDome: فیلم آکوامن ۲ جدی‌تر از نسخه اول خواهد بود

23 August 2020 - 14:30

طی مراسم DC FanDome که امروز برگزار شد، جیمز وان (James Wan) کارگردان فیلم آکوامن ۲ مسیر جدیدی را برای این فیلم تعریف کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با اینکه وان می‌خواهد به کاراکترهای این فیلم در قسمت دوم بیشتر بپردازد، اما همچنین علاقه دارد که مسیری تازه و جدید را برای ساخت قسمت دوم این فیلم انتخاب کند.

او گفت:

فکر می‌کنم که قسمت دوم کمی بیشتر لحن جدی داشته باشد و ارتباط بیشتری را نسبت به جهانی که در آن زندگی می‌کنیم داشته باشد. من فکر می‌کنم این مسیری است که ما می خواهیم برای قسمت دوم برویم.

پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) بازیگر شخصیت اورم به جیمز وان گفت که خواستار دیدن جهان‌های تازه‌ای در قسمت دوم است.

او گفت:

من میدانم که (جیمز وان) عاشق جهان‌سازی است و من می‌خواهم مقداری از آن را ببینم. حجم وسیعی از اقیانوس‌ها در جهان آکوامن وجود دارد که هنوز ناشناخته است.

وان تائید کرد که جهان‌های جدیدی در این فیلم نمایش داده خواهد شد.

او در پاسخ به سوال پاتریک ویلسون گفت:

من قطعاً می‌توانم تائید کنم که جهان‌های جدیدی برای دیدن در قسمت بعدی این فیلم وجود خواهد داشت و فکر می‌کنم که تو به عنوان یک بازیگر بسیار هیجان‌زده خواهی شد.

فیلم آکوامن ۲ قرار است دسامبر ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱) اکران شود.

اوایل این ماه برادران وارنر تائید کردند که همکار جیمز وان دیوید لزلی جانسون مک گولدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) قرار است وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه قسمت دوم فیلم را برعهده گیرد. او قسمت اول این فیلم را نیز با همکاری ویل بیل (Will Beall‎)‌ نوشته بود. جیمز وان و پیتر سفرن (Peter Safran‎) تولیدکننده‌های این فیلم خواهند بود.

آکوامن با فروش ۱.۱ میلیارد دلاری خود در سراسر جهان تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم DC در تمام دوران برای برادران وارنر شد. این فیلم رکورد فروش فیلم The Dark Knight Rises (با فروش ۱.۰۸ میلیارد دلار) را نیز شکست. از این مقدار فروش مبلغ ۳۳۳ میلیون دلار آن فقط متعلق به فروش در آمریکا و کانادا بود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.