کارگردان فیلم Tomb Raider فیلم Helm Troll را برای نتفلیکس می سازد

26 August 2020 - 13:00

بعد از شکست تجاری فیلم ریبوت Tomb Raider در باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۱۸، کارگردان این فیلم رور اوثاگ (Roar Uthaug‎) برای ساخت فیلم هیولایی Troll که به تازگی نتفلیکس دستور ساخت آن را صادر کرده به کشور خود نروژ باز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم با الهام گرفتن از افسانه‌های اسکاندیناوی و بر اساس ایده‌ی اوثاگ ساخته می‌شود. تمرکز فیلم روی موجودی عظیم است که در کوه‌های نروژ بیدار شده، جایی که او به مدت ۱۰۰۰ سال به دام افتاده بود و بعد از بیدار شدن با وحشیگری به سمت پایتخت کشور نروژ Oslo شروع به حرکت می‌کند.

رور اوثاگ گفت:

فیلم Troll ایده‌ای است که به مدت ۲۰ سال در ذهنم پروش دادم. حالا که می‌توانم ایده خود را با اشتیاق و جاه‌طلبی توسط نتفلیکس و کمپانی Motion Blur عملی کنم این برای من مانند تبدیل شدن رویا به واقعیت است. به شدت منتظر این هستم که این هیولای نروژی را در جهان آزاد کنم.

این فیلم توسط اسپن هورن (Espen Horn) و کریستیان استرند سینکرود (Kristian Strand Sinkerud) از طریق کمپانی نروژی‌شان با نام Motion Blur تولید خواهد شد. آن‌ها قبلاً با نتفلیکس همکاری کرده بودند و فیلم Cadaver که قرار است در ماه اکتبر از نتفلیکس پخش شود با همکاری آن‌ها ساخته شده است.

دیوید کوسه (David Kosse) رئیس بخش فیلم‌های جهانی نتفلیکس گفت:

ما بسیار مفتخر هستیم که پروژه فیلم نروژی بزرگ Troll را با همکاری رور اوثاگ و Motion Blur به جهان بیاوریم. رور کارگردان با مهارتی است و من بسیار هیجان‌زده هستم که او به ریشه‌های نروژی خود برای ساخت این فیلم جالب باز می‌گردد.

هنوز تاریخ تولید این فیلم و بازیگران آن مشخص نشده است ولی این فیلم قرار است در زمانی در سال ۲۰۲۲ در جهان به نمایش درآید.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.