سریال The Chi برای فصل چهارم تمدید شد

9 September 2020 - 20:30

شبکه شوتایم سفارش ساخت فصل چهارم سریال The Chi، ساخته لینا ویث (Lena Waithe) را داده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

گری لوین (Gary Levine)، رئیس بخش سرگرمی شبکه شوتایم گفت:

هر فصل، داستان سرایی اصیل The Chi، بیشتر برای هواداران و مخاطبان در حال رشد خود طنین‌انداز می‌شود. لینا ویث و جاستین هیلیان (Justin Hillian) لذت‌ها و دل‌شکستگی‌های زندگی در بخش جنوبی شیکاگو را به روشی که در تلویزیون بی‌نظیر است کشف می‌کنند و ما از ادامه این اکتشاف با آن‌ها لذت می‌بریم.

سریال The Chi به تهیه‌کنندگی اجرایی ویث و کامن (Common) ساخته شده است و داستانی پیرامون سن بلوغ گروهی از ساکنان بخش جنوبی شیکاگو است که ابتدا به طور اتفاقی و بعد‌ها برای نیاز به ارتباط و رستگاری به یکدیگر پیوند می‌خورند.

بازیگران فصل ۳ شامل انتاره گوما امباهو امواین (Ntare Guma Mbaho Mwine)، جیکوب لاتیمور (Jacob Latimore)، الکس هیبرت (Alex Hibbert)، یولاندا راس (Yolonda Ross)، شامون براون جونیور (.Shamon Brown Jr)، مایکل وی اپس (Michael V. Epps)، برگندی بیکر (Birgundi Baker) بودند.

ویث گفته:

این سریال قطعا من را به یک سفر یادگیری، بهبود و رشد سوق داده است. من نمی‌دانستم این فصل چگونه مورد استقبال قرار خواهد گرفت، اما میزان تعهد و اشتیاق طرفداران فوق‌العاده بوده است. من هنوز نمی‌توانم باور کنم که تعداد بینندگان این سریال این‌قدر زیاد شده است! سریال The Chi یک کار تیمی است و من از ادامه این ماجراجویی با چنین گروه شگفت‌انگیزی سپاسگزارم.

علاوه بر ویث، کامن و هیلیان، این سریال درام موفق توسط آرون کاپلان (Aaron Kaplan) از Kapital Entertainment، درک دادلی (Derek Dudley) و شلبی استون (Shelby Stone) از Freedom Road Productions، ریک فامویوا (Rick Famuyiwa) و جت ویلکینسون (Jet Wilkinson) تهیه شده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.