تام هالند: فیلم Uncharted همان چیزی است که آرزویم بود!

15 September 2020 - 09:30

لایو-اکشن Uncharted محصول کمپانی Sony با بازی تام هالند (Tom Holland) در نقش نیتن دریک تا به اینجای کار تمام چیزی بوده است که این بازیگر آرزویش را داشته است. هالیوود در گذشته برای ساخت یک اقتباس موفق از روی بازی‌های ویدیویی دچار مشکل شده است، اما چیزی که به‌اصطلاح “نفرین فیلم بازی ویدیویی” خوانده می‌شود ممکن است با موفقیت‌های Pokémon Detective Pikachu و Sonic the Hedgehog از میان رفته باشد. سونی امیدوار است که این اقتباس آن‌ها از فرانچایز موفق کمپانی بازی‌سازی Naughty Dog نیز جزو همین دسته از آثار قرار بگیرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Uncharted برای یک دهه در دست توسعه قرار داشت اما به لطف اضافه شدن تام هالند سرانجام پیشرفت‌هایی در فرآیند ساخت آن حاصل‌شده است. او پس از ایفای نقش مرد-عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول به شکلی ناگهانی تبدیل به یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های جوان هالیوود شد. مارک والبرگ (Mark Wahlberg) که پیش‌تر برای ایفای نقش دریک در این فیلم در نظر گرفته شده بود، اکنون نقش سالی، مرشد او را ایفا خواهد کرد. چندی پیش فیلم‌برداری Uncharted بالاخره آغاز شد و هالند گفت که این اثر هواداران بازی را خشنود خواهد کرد.

هالند اخیراً طی یک جلسه‌ی لایو اینستاگرامی درباره‌ی فیلم‌های Uncharted و The Devil All The Time صحبت کرد.  طی این جلسه یکی از طرفداران درباره‌ی روند تولید Uncharted از او پرسید؛ به گفته‌ی هالند، این فیلم تمام چیزی است که او رؤیایش را داشته.

تولید خیلی خوب پیش میره. این فیلم تمام چیزیه که من آرزوش رو داشتم. منظورم اینه که نمیدونم شماها بازی‌ها رو بازی کردید یا نه، اما من یکی از طرفدارای پروپاقرص بازی بودم و همه‌چیز خوب داره پیش میره.

حتی اگر هالند چیزی غیر از اخبار مثبت از روند تولید Uncharted نمی‌گفت نیز شنیدن خبر تلاش تیم تولید برای رساندن آن به کیفیت بازی‌ها راضی‌کننده است. سری بازی‌های Uncharted دارای داستان‌های باکیفیت و گیم‌پلی جذابی هستند. بااینکه فیلم داستان مختص به خود را که در آن دریک از نسخه‌ی درون بازی‌ها جوان‌تر است خواهد داشت اما همچنان انتظارات از آن برای داشتن استانداردی در حد منبع اصلی وجود دارد. این فیلم با داشتن بودجه‌ای هنگفت در پشتش و کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) باید توانایی به تصویر کشیدن اکشن‌های جذاب را داشته باشد.

فیلم Uncharted با پشت سر گذاشتن موانع بسیار سرانجام آماده‌ی فیلم‌برداری شد اما بحران شیوع کرونا ممکن است برای آن چالش‌هایی را به وجود بیاورد. اکنون نیز چندین پروژه‌ی بزرگ تولید خود را به دلیل ابتلای یکی از عوامل به این بیماری متوقف کرده‌اند که از بزرگ‌ترین و تازه‌ترین آن‌ها می‌توان به فیلم The Batman اشاره کرد. تا به اینجای کار Uncharted بدون هیچ مشکلی تولید خود را هرچند آهسته در طول تقریباً یک ماه گذشته ادامه داده است؛ اگر این وضع ادامه پیدا کند و مشکلی برای این اثر به وجود نیاید، این فیلم احتمالاً تا تابستان سال بعد اکران خواهد شد.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.