تاریخ اکران انیمیشن The Croods 2 تغییر کرد

17 September 2020 - 11:30

کمپانی Universal تاریخ اکران انیمیشن The Croods: A New Age را از ۲۳ دسامبر به ۲۵ نوامبر منتقل کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بر اساس گزارش‌ها، به نظر می‌رسد دیزنی انیمیشن Soul را از بازه زمانی اکران ۲۵ نوامبر خارج خواهد کرد. انیمیشن Soul هنوز برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر، در همان هفته‌ای که فیلم No Time to Die نیز اکران خواهد شد برنامه‌ریزی شده است.

نکته‌ی جالب ماجرا در مورد The Croods: A New Age این است که Universal علاوه بر انتشار اینترنتی برخی از فیلم‌هایش در AMC، می‌خواهد از طریق انیمیشن‌های DreamWorks که قرار است هم در سینما‌‌ها و هم به صورت اینترنتی آن‌ها را اکران کند در دو برهه‌ی سودآور تعطیلات آخر سال نیز پول در بیاورد: در روز شکرگزاری در سینماها و در روز کریسمس در خانه‌ها با انتشار در پلتفرم استریمی خودش. با اینکه این نقشه آن‌ها هنوز قطعی نیست ولی اگر این کار را انجام دهند جای تعجبی وجود نخواهد داشت به خصوص اکنون که تعداد علاقه‌مندان به دیدن فیلم برای رفتن به سینماها غیرقابل پیش‌بینی است.

پس از انتشار انیمیشن Trolls World Tour در هفته عید پاک در دوران ویروس کرونا که هم به صورت اینترنتی و هم در سینماها منتشر شد (سینماهای بزرگ بسته بودند)، AMC در مورد انتشار فیلم‌ها و انیمیشن‌ها هم به صورت اینترنتی و هم در سینماها توسط Universal خوشحال نبود. البته در انتها این برنامه به نفع آن‌ها شد چرا که سهمی از فروش در پلتفرم‌های استریمی به آن‌ها رسید. طبق گزارش‌ها Universal مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را از طریق فروش اینترنتی انیمیشن Trolls World Tour کسب کرده است.

قسمت اول انیمیشن Croods که توسط DWA distribution و با همکاری ۲۰th Century Fox منتشر شده بود توانست فروشی بیش از ۱۸۷.۱ میلیون دلار در آمریکا و ۵۸۷.۲ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی در سال ۲۰۱۳ از آن خود کند.

جدایی اکران انیمیشن The Croods: A New Age از دوره تعطیلات پایانی سال میلادی فاصله‌ی طولانی را در این دوره بین تاریخ اکران دیگر فیلم‌ها ایجاد کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.