فیل لرد و کریس میلر فیلم اقتباسی جدیدی را تولید می کنند

14 May 2021 - 15:50

فیل لرد و کریس میلر از کارگردانان معروف صنعت سینما تصمیم به کارگردانی فیلمی اقتباسی از کتاب جدید The Premonition: A Pandemic Story گرفتند. یونیورسال اعلام کرده است فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) فیلمی اقتباسی از کتاب جدید مایکل لوئیس (Michael Lewis )، با عنوان The Premonition: A Pandemic Story را کارگردانی خواهند کرد. داستان کتاب در مورد چندین قهرمان آمریکایی است که در اوایل دوران کرونا سعی می‌کردند در مورد خطر بی‌توجهی جامعه به این بیماری عفونی هشدارهای لازم را دهند. بنا به گزارش ددلاین، لرد و میلر کارگردانی فیلم را بر عهده دارند. آن‌ها همچنین در کنار آدیتیا سود (Aditya Sood)، امی پاسکال (Amy Pascal) و راچال اوکانر (Rachel O’Connor) تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. پیش از این پاسکال، لرد و میلر در تولید فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse که برنده جایزه اسکار شد، همکاری کرده بودند. بنابراین همکاری این سه نفر در فیلمی جدیدی می‌تواند هواداران را هیجان‌زده کند.

هفته گذشته، کتاب غیر داستانی The Premonition از لوئیس توسط انتشارات W.W. Norton & Co منتشر شد. داستان کتاب در مورد سه شخصیت اصلی شامل یک بیوشیمی، یک کارمند دولت فدرال و یک کارمند بهداشت عمومی است که در کاخ سفید کار می‌کنند. این سه نفر با استفاده از محاسبات ریاضی و اطلاعاتی از چین دریافتند خطر Covid-19 از آنچه رئیس جمهور ترامپ ادعا می‌کند خطرناک‌تر است. این سه نفر تلاش کردند تا پیرامون بروکراسی‌هایی مانند CDC کار کنند و به روش خود زنگ خطر Covid-19 را به صدا درآورند. اگرچه تلاش‌های آن‌ها طبق دلخواه آن‌ها نبود، اما جان بسیاری از افراد را نجات دادند.

گفته می‌شود این فیلم مانند فیلم سیاسی «All the President’s Men» دارای رویکرد لحنی است و بیشتر بر روی شخصیت‌های کتاب که به امید نجات جان مردم، فداکاری‌های بی‌شماری کردند توجه دارد.

هنوز فیلم‌نامه نویس فیلم The Premonition: A Pandemic Story مشخص نشده است؛ اما از آنجایی که لرد و میلر در حال حاضر بر روی  فیلم اقتباسی Project Hail Mary کار می‌کنند، می‌توان امیدوار بود بلافاصله پس از اتمام پروژه فیلم‌نامه نویس را مشخص کنند. این اولین بار نیست که فیلمی اقتباسی از کتاب‌های لوئیس تولید می‌شود. از برجسته‌ترین آثار او که به صورت فیلم درآمدند و موفق به کسب جوایز شدند می‌توان به The Big Short ،The Blind Side و Moneyball اشاره کرد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.